Sådan vælges og bruges en parfume

En god parfume vil gøre opmærksom på dig.
En dårlig parfume også.

Du kan undre sig over, hvorfor bruge parfume? Ingen ønsker at være "den fyr", som alle ved, når det kommer. Tro mig, det er ikke den effekt, parfume burde have! Der er ingen undskyldninger for at være dårligt klædt eller dårligt passet. Denne artikel vil hjælpe med sidstnævnte aspekt. Hvis du allerede har købt en parfume, er du sikkert bekymret for udseendet og vil skille sig ud, men du har ingen idé om, hvad parfume skal købes. Derfor slutter du som en anden uinformeret fyr derude - "cologne" lyder velkendt? Det er ikke din skyld. Hvis du vil stoppe med at dykke i et hav af Acqua Di Gio, læs denne vejledning!

trin

Billedbetegnelse Vælg og brug Köln Trin 1
1
Hvornår bruger jeg hvad? Der er tre kategorier, der hjælper med at besvare dette spørgsmål. De er alder, begivenhed og årstid. Alder er ikke en meget vigtig faktor at overveje, men det er stadig en faktor. Nogle mennesker har dog en tendens til at tro, at duften af ​​en person på 23 år ikke kan sætte pris på en parfume af god kvalitet. Dette er fjollet. Problemet er imidlertid at bruge en $ 400 parfume til at gå i skole er ubrugelig. Stationen er en ret logisk faktor. Stærk, musky og woody parfume er en overdrivelse i sommervarmen og parfume, der består af akvamarin noter er meget svage om vinteren.
  • Billedbetegnelse Vælg og brug Köln Trin 2
    2
    Hvad bruger jeg når? Dette er ikke et let besvaret spørgsmål, så det er opdelt i gode parfume til brug i visse situationer.
    • 15 år i skolen. Hvis du er i skole, vil prom nok være den mest formelle situation, du skal deltage i. En god parfume til dette publikum ville være Reaction af Kenneth Cole. Duften er god for en Kenneth Cole, den er relativt billig, almindelig og spredes godt. Duften ligner melon og æble på toppen og sandeltræ på bunden. Ret stærkt. Et andet alternativ er Paul Smith for Mænd, som stort set lugter som friskskåret græs. Det er en essens i dag til dag, præcis hvad du har brug for.
    • Første arbejdsdag på et kontor. Du skal have et godt indtryk på dine nye kolleger og chefen. Et godt valg er Carons tredje mand, med spor af lavendel og krydderier, der altid forbliver bløde. Dette er en varm og behagelig parfume, der udvikler sig godt i løbet af dagen.
    • Parter. Min favorit parfume til ballader er A * mændene. Duften er chokolade og vanille ... med mere chokolade .... og mere chokolade. Det varer i timevis af svedige danse og har en god fremspring. Derudover elsker kvinderne det.
    • Formelle spisesteder. Himalaya by Creed virker vidunderligt godt i denne situation. Duften er som kold vinterluft blandet med træ. Guys, det er duften af ​​penge.
    • Vær venlig at hjælpe mig med at få brug for en kvinde. Misundelse af Gucci er fantastisk til at tiltrække kvinder. Det er ikke parfume fra dag til dag, men det modsatte køn reagerer godt på det. Tobak, træ, krydderier og røgelse gør det til et godt valg.
    • Almindelig brug hver dag. DKNY Be Delicious er en god afslappet løsning. Det er sødt og let, så det virker om sommeren, og det har nok krydderi til at løbe om efteråret. Det er også relativt let at finde.
    • Lys sommerlig lugt. Dolce og Gabbana Light Blue for Him er en ny og frisk duft, der er fantastisk til teenagere og endog for nogle børn, da den har en let duft uden den originale parfume i overdreven essens. Det er godt for forår og sommer, mens den originale duft er god til efterår og vinter, da den har en stærkere og mere moden essens.
  • Billedbetegnelse Vælg og brug Köln Trin 3
    3


    Så hvordan man ansøger? Parfume reagerer på kroppens varme, så de bedste steder at anvende er på håndled, bryst og nakke. Min rutine er at anvende en spray på venstre håndled og en til højre. Så jeg anbringer et eller to sprøjter på mit bryst. Nogle mennesker kan lide at anvende på nakken eller bag ørerne for at skabe et spor af lugten. Skrub ikke parfumeen, det bryder molekylerne og gør duften mindre mindre end det skal. Anyway, være moderat. Du behøver ikke alle at vide, når du ankommer.
  • Billedbetegnelse Vælg og brug Köln Trin 4
    4
    Hvad med deodoranten? Fra nu af er det bedst at bruge parfumefri deodorant. Jeg sværger. Brug aldrig stærk ildelugtende deodoranter som "Ocean Wave" eller "Jazz Fusion" eller noget lignende.
  • Billedbetegnelse Vælg og brug Köln Trin 5
    5
    Hvor kan man købe? Der er flere eBay-sælgere med godt omdømme (altid tjek feedback), og de vil nok være de billigste steder. En anden online butik mulighed er Sephora. I almindelighed ejer nogle store stormagasiner disse parfumer på lager
  • tips

    • Hvis du shopper i en fysisk butik, prøv før du køber. Påfør på en stribe papir og lugt fra tid til anden i ca. 20 minutter, indtil du får duften af ​​parfume. Når du finder en parfume du kan lide, prøv det på dig selv, før du køber. Hver parfume reagerer forskelligt på forskellig hudkemi. Du kan smage op til fire parfumer ad gangen, en på hvert håndled og en på hver underarm (hvor venerne er).
    • I intervallet mellem hver parfume lugt nogle kaffebønner for at genstarte din lugt. Nogle butikker tilbyder korn.
    • Anvend ikke parfume på dit tøj. Det vil ikke vare, men snarere det modsatte.
    • Hvis parfumepakken ikke har sprøjtemekanismen, skal du placere fingeren på toppen og dreje flasken om. Gnid fingeren på brystet. Brug sparsomt.
    • Før du køber, prøv det. Anvend lidt og spørg en person, der er upartisk at snuse.
    • En hel spray på håndleddet er en overdrivelse. Påfør et lille produkt på et håndled og gnid den anden. Brystet har mere område at dække. Således vil du tiltrække opmærksomheden subtilt med dine håndled, og når nogen kommer tæt på dig, vil du føle den fulde effekt. Anvend ikke for meget parfume.

    advarsler

    • Pas på ikke at overføre. 1 til 3 sprøjter er tilstrækkelige.
    • De fleste parfumer skal smides væk om 5 år, hvis de stadig er i brug.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com