Klik på JOIN NOW. Denne knap findes øverst til højre i et orange overskrift med hvide bogstaver.
3
Bestem dine muligheder.
Udfyld de ønskede felter. Brugernavn, e-mail, adgangskode og fødselsdato, og klik derefter på "Jeg accepterer vilkårene for brug af Wattpad."
eller! Log ind med din Facebook eller Twitter konto.
4
Klik på Tilmeld dig!
5
Gå til din email. Find e-mailen sendt af Wattpad og klik på aktiveringslinket.
6
Klik på "klik her"
7
Log ind med dit brugernavn og adgangskode.
8
Du bliver omdirigeret til siden "HVAD ER HOT", hvor højdepunkterne i øjeblikket er.
9
Ta-da! DU HAR SKABET DIN REGNSKAB. NU, PUBLICER NOGEN!
10
I den anden menu skal du klikke på fanen "UPLOAD".
11
Udfyld emnerne med titlen på din historie, teksten (du kan skrive den der eller uploade en .txt-fil), kategorierne, tagsne, angive din ophavsret, klassificering og distribution. Sørg for, at teksten ikke overtræder nogen Wattpad-regel.
12
Når du er færdig med det første kapitel / prolog / historie osv. Klik på firkanten, der siger "Jeg har læst og accepterer vilkårene for brug og ophavsretlig politik. [...] (LI og jeg accepterer vilkårene for brug og ophavsretspolitikken)"
13
Klik på "Forhåndsvisning", hvis du vil se, hvordan din historie går, "Gem", hvis du vil fortsætte den efterfølgende eller "Gem" Udgiv ", hvis din historie er klar.
14
Når dit kapitel / historien er udgivet, kan du gå til "Mine værker". Klik på pilen ved siden af Hi-teksten (dit brugernavn) i overskriften. Klik derefter på "Mine værker".
Video: Samsung Galaxy S3: How to Delete Google or Gmail Account
15
Video: You Must Use These 5 Facebook Settings
For at tilføje en beskrivelse til nogen af dine historier skal du klikke på "administrere".
16
For at tilføje et nyt kapitel skal du klikke på "nyt kapitel".
17
Du kan tilføje et omslag til dit arbejde. For at gøre dette skal du klikke på "cover".
Video: Suspense: 'Til the Day I Die / Statement of Employee Henry Wilson / Three Times Murder
18
For at slette enhver historie skal du klikke på "Slet" eller "Rediger" for at foretage ændringer.
tips
Du kan tilføje billeder og videoer, eller fremme og redigere dine historier / kapitler. For at gøre dette skal du blot klikke på det kapitel, du vil redigere, og derefter klikke på den lille menu på venstre side med disse muligheder. Brug disse indstillinger til at navigere og tilføje værktøjer til din historie.
Hvis du leder efter en bog, men ikke ved, hvilken slags bøger du kan lide, så tænk på hvilke slags genrer af film du kan lide til at hjælpe med at definere din søgning.
Du kan tilføje en cast, så folk, der læser din historie, kan vide, hvem du havde i tankerne, mens du nævner en bestemt karakter. Under menuen "Writer`s Tool" er der et lille område med "Cast" -menuen. Klik på "Tilføj et tegn" og udfyld felterne.