Sådan opdateres din e-mail til PayPal

PayPal er blevet den vigtigste måde at betale for job på nettet eller at sende penge til venner eller familie. Det er enkelt, hurtigt og kræver lidt kendskab til computere. Uanset om du er en student, der beder om penge fra dine forældre eller en freelancer, der skal betales af dine kunder, er PayPal svaret. Det spørgsmål, mange brugere har, er: Hvordan opdaterer jeg mine e-mails? Der er mange grunde til, at du skal gøre dette. Heldigvis kan du gøre dette direkte fra webstedet.

trin

Billede med titlen Opdater din e-mail-adresse på PayPal Trin 1
1

Video: June Energy update - with Jessica Alstrom

Log ind på din PayPal-konto. Gå til paypal.com via din browser og log ind ved hjælp af dit brugernavn og din adgangskode. Du bliver sendt til siden "Min konto".
  • Siden "Min konto" er den side, du startede, da du loggede ind som standard. Hvis det ikke er tilfældet, skal du klikke på fanen "Min konto" øverst på skærmen, lige under PayPal-logoet.
  • Billede med titlen Opdater din e-mail-adresse på PayPal Trin 2
    2
    Klik på "Profil". Under "Min konto" er der en række knapper. Vælg "Profil", og du vil blive sendt til skærmen med dine personlige oplysninger.
  • Billede med titlen Opdater din e-mail-adresse på PayPal Trin 3
    3


    Klik på "Opdater" ved siden af ​​"Email".
    • Hvis du kun har en email knyttet til din PayPal-konto, skal du se den så snart siden er indlæst.
  • Billede med titlen Opdater din e-mail-adresse på PayPal Trin 4
    4
    Klik på "Tilføj". I det højre hjørne vil der være en grå knap, der siger "Tilføj". Klik på den for at tilføje en ny e-mail til din konto.
    • Du kan have op til 8 e-mails, der er forbundet til en PayPal-konto.
    • Du vil se en boks, der siger "E-mail-adresser".
  • Billede med titlen Opdater din emailadresse på PayPal Trin 5

    Video: Taco Bell Caramel Apple Freeze + Mysterious PR Unboxing

    5

    Video: I had a bad day

    Indtast den nye e-mail, du vil bruge. Klik derefter på "Gem".
  • Video: Opret nyhedsbrev i SmartWeb - SmartWeb webshop og CMS

    Billede med titlen Opdater din e-mail-adresse på PayPal Trin 6
    6
    Gå tilbage til siden "Opdater e-mails". Du vil se begge e-mails tilsluttet.
    • Hvis du vil lave den nyligt tilføjede email, skal du først klikke på indstillingen ved siden af ​​den, der siger "Gør primær".
  • Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com