Sådan bekjenner synder

Søger du ægte omvendelse for alle dine synder? Vil du have Guds tilgivelse for alle dine fejl? En god tilståelse er alt hvad du behøver.

trin

Billede med titlen Confess Sins Trin 1
1
Undersøg din samvittighed. Dette er især vigtigt for de tidspunkter, hvor du bevidst og bevidst valgte synd.
  • Billede med titlen Confess Sins Trin 2
    2
    Gå til din kirke. Husk at gå, når præsten er tilgængelig for at høre din tilståelse.
  • Billede med titlen Confess Sins Trin 3
    3
    Bekend. Rapporter alle dine synder - store og små - at huske at have begået.
  • Billede med titlen Confess Sins Trin 4
    4
    Bestem, at disse synder ikke skal være hvad du er eller hvad du gør, og afvise dem.


  • Billede med titlen Confess Sins Trin 5
    5
    Løs i dit hjerte eller i dit indre, at du er ked af det og ikke vil synde igen.
  • Billede med titlen Confess Sins Trin 6

    Video: AMIGHTYWIND FRELSES BØNN Norsk Norwegian JESUS KRISTUS

    6
    Lyt til præsten. Han vil befri alle dine synder og fortælle dig, hvor meget Herren elsker dig. Så vil han bestemme nogle bønner som straf.
  • Billede med titlen Confess Sins Trin 7
    7
    Du vil forlade den konfessionelle med alle dine synder tilgivet.
  • tips

    Video: "180" Movie

    • Generelt, når du foretager tilståelse, vil præsten bede dig om at bede lov af Contrition Min Gud, jeg fortryder af hele mit hjerte for at have fornærmet dig, fordi du er så god og venlig. Jeg lover med din nåde at stræbe efter at være god. Min Jesus, barmhjertighed! Herre min Jesus Kristus, Gud og sand mand, Min Skaber og Forløser, fordi du, som er, meget god og værdig til at være elsket over alle ting, og fordi jeg elsker og værdsætter dig, herre, veje mig fra alle mine hjertet har du fornærmet - det vejer mig også om at have mistet himlen og fortjente helvede - og jeg foreslår med solid hjælp med hjælp fra din guddommelige nåde at ændre mig og aldrig igen for at fornærme dig. Jeg håber at opnå mine synders tilgivelse ved din uendelige barmhjertighed. Amen.
    • Bønnen er et nadver både i de katolske og ortodokse kirker. En præst eller præst fra en ikke-katolsk kirke kan dog også om nødvendigt tilbyde åndelig rådgivning.

    advarsler

    • Når du tilstår, skal du rapportere "alle" synder og ikke udelade nogen af ​​dem med vilje, eller Gud vil ikke tilgive nogen af ​​dem.

    Nødvendige materialer

    • En rosenkrans.
    • En bønbog.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com