Gør små ting. Noget som om han kalder sig grimt, siger noget som om det er okay.
2
Video: The Culture High
Gør det ikke hurtigere. Hvis han føler, at du hint på ham, så vil han ikke lide det. Hvis du er i skole, spørg, hvilke klasser han har, eller hvordan hans dag er.
3
Hvis han virker som han kan lide dig, spørg bare noget om: "Vil du sidde med mig i pause eller noget?"
Video: TOO MUCH WEIRD | Accounting (HTC Vive Virtual Reality)
4
Spørg ham ud. Sig noget om, "Kan du lide mig?" Eller "Vil du gerne gå ud med mig eller gøre noget en af disse dage?" Hvis du handler som om du ikke er interesseret, er det den besked du ikke er ligeglad med. Hvis han giver tegn som: "Jeg kan ikke lide dig, komme væk" måske vil det ikke fungere. Hvis der sker noget, gør det vidunderligt, så han vil være sammen med dig hele tiden. Hvis du ikke vil overveje disse tegn, skal du ikke handle dumt eller vedholdende. Gradvist sker der noget, hvis det skal være.
tips
Vær ikke påtræk.
Giv ham hints om, at du kan lide ham.
Hvis de går i skole sammen, skal de tale længere til ham end med andre, så han kan forstå meddelelsen.
Hvis han er ked af det, prøv at opmuntre ham med et knus. Dette er en god undskyldning for at give ham et kram.