Sådan oprettes et juridisk brugernavn til dig selv
Vil du være en stjerne i en verden af Fernandas og Carolinas? Fortvivl ikke, dette er den rigtige vejledning til dig! Dette kaldenavn får dig til at skille sig ud i mængden og slet ikke se dumt ud. Denne vejledning er garanteret at være det bedste du vil læse om kælenavne! Fortsæt med at læse, hvis du vil skille sig ud blandt kedelige navne!
Tænk på dit navn. Lad os sige, at det er Isabella. Isabela er et populært navn. Hvad er nogle flotte funktioner? Smukke? Nej. Hvis du vil skille ud, skal du aldrig vælge et kedeligt, stemmeløst navn. Vær skandaløs, for alle tænker på, hvor cool dit navn er, og vil også have det. Lad os sige Izzy. Et koldt, udgående kælenavn.
2
Test navnet på dit hoved. Sig noget som "Hej, jeg er ..." eller "Cool! Jeg er ...". Hvis du synes, at det endda ser lidt almindeligt ud, skal du ændre det! Ingen kan lide en John eller en Mary! Vær modig! Hvis dit navn er Elizabete, må du ikke bruge de kedelige kælenavne som Liza eller Bete! Vær modig, som Elzy eller Elizo! Bare vær ikke så modig at være flov over at introducere dig selv, eller navnet vil aldrig fange.
3
Forsøg med nære venner. Send en besked eller ringe til dem, eller besøge dem og spørge, uden at være desperat, noget i retning af "Hey, okay? Åh, kunne du venligst ringe til mig ____ fra nu af? Jeg synes, det lyder køligt, det er alt sammen. " Hvis de nægter, skal du ikke bekymre dig, de er ikke det værd. Det kan være, at eller de hader det kaldenavn, hvilket sandsynligvis betyder, at du har kedelige venner, eller de er jaloux, hvilket betyder, at du ramte fluen! Din plan arbejder allerede!
Video: Tune Hein om salget af Kjaer & Kjerulf - Det store exit | Saxis.dk
4
Angiv navnet til dine kolleger og din familie, men uden at lægge for meget pres. Hvis det virker, vil du være på vej til succes. Hvis ikke, kender du sikkert dem i lang tid, eller de kan ikke lide dig, men hold dig ikke nede! Fortsæt forsøger!
5
Start med at underskrive lektier, breve og formularer og endda uddelingskopier med dit navn, og det vil også præsentere deres lærere til din plan, og vise alle, at du er seriøs.