Sådan bruges en forebyggende stavning

Er du træt af at blive plaget af nogen og vil forhindre en persons indflydelse på dig ved at bruge magi? Hvis svaret er ja, fortsæt med at læse! Bemærk: denne stave er ikke sort magi, og intet ondt vil ramme personen. Ofret vil bare holde sig væk fra dig, så tag dig ikke i tvivl om, at hun ikke bliver forbandet eller skadet på nogen måde.

trin

Metode 1
Grundlæggende stavning af manglende evne

Billedbetegnelse Brug en bindende stavning Trin 1
1
Skriv personens fulde navn på papir (med alle efternavne hvis det er muligt) med en sort pen og træk derefter et pentagram på et 6 cm x 6 cm stykke papir.
  • Billedbetegnelse Brug et bindestifter Trin 2
    2
    Fold papiret to gange og binde det med et gummibånd eller brug et papirclips til at fastgøre.
  • Billedbetegnelse Brug et bindende stave Trin 3
    3
    Hold papiret foran din pande og gentag en fortryllelse tre gange: "For at beskytte mig selv mod dig ved denne stavning, reciterer jeg disse ord. Jeg stopper dig fra at gøre mig til skade og beskytte mig, og nu slutter jeg stavningen "tre gange.
  • Billedbetegnelse Brug et bindende stave Trin 4
    4
    Sæt papiret inde i din højre sko og tryk på din fod på gulvet ni gange. Afslut stavningen ved at udbrede "Så vær det!".
  • Metode 2
    Vandforurening Stave

    Video: Losing the Battle



    Billede titel 1036091 5
    1
    Få et emne fra den person, du vil forhindre. Artiklen kan være et stykke tøj, en kam eller en børstebørste, en bog eller et andet objekt, som personen bruger ofte.
    • Personen vil ikke få varen tilbage, så måske er det bedre at finde noget lille, som personen ikke vil gå glip af. Det kan være et klip, en blyant, en viskelæder eller et andet skoleelement.
    • Som elementet vil ende i en flod eller en strøm, så prøv at vælge noget, der ikke forurener vandet. Et stykke papir eller stof vil nedbrydes, men et plastikobjekt vil ikke.
  • Billede titel 1036091 6
    2
    Bind varen med et silkebånd. Indpak et langt bånd indpakket omkring objektet flere gange for at binde det. Når du knytter objektet, skal du sætte ordene: "(Navn på person), jeg forhindrer dig i at skade mig, andre og dig selv." Gentag disse ord, indtil varen er helt bundet.
  • Billede titel 1036091 7
    3
    Find en flod eller stream. Stå med ryggen til vandets krop, så du ikke kan se strømmen. Forsøg ikke at gøre denne afskrækkende stave på en dam eller dam, fordi varen kun vil synke til bunden i stedet for at blive båret af vandet.
  • Video: гастрит эрозивный: причины. признаки осложнений помогут вылечить гастрит в домашних условиях

    Billede titel 1036091 8
    4
    Kast elementet i vandet over dine skuldre. Det er meget vigtigt gør det ikke se tilbage. Afslut det sted, hvorfra du kastede varen og reflektere over den voldelige stave. Hvis du gjorde det rigtigt, vil den spellbound person forblive væk fra dig eller stoppe med at have den adfærd, der generer dig.
  • tips

    • Disse magi bruges til at holde personen væk fra dig. I modsætning til folkelig tro er de ikke sorte magi og gør ingen skade for den spellbound person.

    Nødvendige materialer

    • Første stavning:
      • Et stykke papir 6 cm x 6 cm, som en post det
      • En sort pen
      • En elastik eller et klip
    • Andet stave:
      • En genstand for den person, der skal forvandles
      • Et silkebånd
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com