er stadig i dag en af de bedste spillere af medierne. Det giver en helt unik oplevelse, når det kommer til at afspille lyd- og videofiler på din computer. Desuden er et af dets nøglefunktioner fuldt ud tilpasset.
trin
Del 1 Download den Winamp
1
Download den Winamp. Gennemse og gør downloade installatøren på en af de forskellige downloade gratis Internet eller direkte fra Winamp.
2
Installer Winamp på din computer. Klik på installationsprogrammet, og installationsprocessen starter automatisk.
3
Åbn programmet. Klik på knappen Winamp på dit skrivebord.
Del 2 Udskift hud jeg elsker Winamp
1
Klik på "Indstillinger" på proceslinjen. Aktivitetslinjen er placeret øverst til venstre i programvinduet (dette er standardplaceringen på proceslinjen).
Afhængigt af hud aktiveret, kan placeringen af proceslinjen ændre sig.
Video: OBS Studio - 2018 Ultimate Guide to Streaming to Twitch [BEST SETTINGS]
2
I undermenuen skal du klikke på "Skins". En menu popup vises næste.
3
Vælg hud jeg elsker Winamp som du vil bruge i menuindstillingerne. Du kan også klikke på "Administrer" skind"og klik på en af skind installeret.
Afspilleren Winamp vil ændre sig til det udseende, du har valgt.
I systemet vinduer, Du kan få adgang til listen over skind installeret ved hjælp af tastaturgenvejen alt+S (tryk på "alt"og" S ").
Del 3 Skift farver / temaer Winamp
Video: How to setup jRiver Media Center (part 1 of 2) - Intro
Video: Streamlabs OBS - Free Widget Themes
1
Klik på "Indstillinger" i proceslinjen i øverste venstre hjørne af programmet. Dette er standardens proceslinjeplacering Winamp.
Afhængigt af hud aktiveret, kan placeringen af proceslinjen ændre sig.
2
Klik på "Farver / temaer" i undermenuen. En anden undermenu vil vise en liste med alle tilgængelige farver og temaer.
3
Klik på et af temaerne i listen for at anvende det på hud jeg elsker Winamp. Skrifttypens farve og programmenu ændres til farverne på det valgte tema.
tips
Du kan oprette forskellige kombinationer af skind og temaer.
Gå til Winamp at downloade og installere nye skind og temaer.