Hvordan være en kærlig kæreste

En vigtig bestanddel af ethvert forhold er der for den anden. De kan slet ikke være enige, men det er vigtigt at vise, at du bryr dig, og at du vil være sammen med din kæreste.

trin

Billede med titlen Vær en støttende kæreste Trin 1
1
Spørg din kæreste, hvordan hans dag var. Dette fastslår, at han bekymrer sig om sit liv.
  • Billede med titlen Vær en støttende kæreste Trin 2
    2
    Hvis han siger "godt", spørg et åbent spørgsmål, der kræver mere end et ja eller intet svar, såsom: "Hvordan var den eksamen jeg studerede for?" at vise, at han ikke bare trækker emnet og virkelig bekymrer sig om sin dag.
  • Billede med titlen Vær en støttende kæreste Trin 3
    3
    Når du kan holde samtalen lys, gå videre til mere alvorlige spørgsmål som familieliv og mål. Få hende til at fortælle dig noget og reagere korrekt.
  • Billede med titlen Vær en støttende kæreste Trin 4
    4
    Hold din tillid, når du får det. Fortæl ham ikke hans hemmeligheder, når han tilstår dig.


  • Billede med titlen Vær en støttende kæreste Trin 5
    5
    Vær ved din side i gode og dårlige tider. Desværre er livet ikke kun lavet af gode og glade øjeblikke. Vis at du er ligeglad, og at du vil være ved din side selv i dårlige tider. Hvis du går igennem noget, viser du at du er ved din side, men forstå, at han måske foretrækker at håndtere det på sin egen måde. Giv ham den tid og det rum du har brug for.
  • Video: Min Ex kæreste Dating en anden: Hvordan at komme tilbage i

    Billede med titlen Vær en støttende kæreste Trin 6
    6
    Vær interesseret i dine hobbyer og aktiviteter. Vis at du er ligeglad med hvad du gør. Spiller han for et hold? Gå til spillene og vær din personlige cheerleader.
  • Billede med titlen Vær en støttende kæreste Trin 7
    7
    Find ting du kan gøre sammen, såsom at gå i naturen, handle, læse en bog højt og så videre.
  • Billede med titlen Vær en støttende kæreste Trin 8

    Video: Sygedag & filmhygge med min kæreste // Vlogmas dag 20

    8
    Lad ham ikke give op på sine drømme. Når ting bliver dårlige, opfordre dem til at fortsætte.
  • tips

    • Derudover kan fysiske bevægelser være effektive. Du kan altid ryste hånden eller kysse dit ansigt for at vise, at du kan lide det. Hvis du har det ondt, skal du gøre en rygmassage, du er mere end sandsynligt at nyde det!
    • Prøv ikke at lyde overfladisk - han er din kæreste, så du vil sikkert vide, om du er falsk.

    advarsler

    • Forsøg ikke at ændre for nogen, medmindre noget skal ændres.
    • Hvis han ikke stoler på dig af en eller anden grund, så spørg dig selv: Skal jeg virkelig være i dette forhold?
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com