Sådan er du juridisk person i gymnasiet

High school er fuld af muligheder og ideer. Få mest muligt ud af denne sæson med disse tips!

trin

Billedets titel Stay Cool in Middle School Trin 1
1
Lav venner. Find venner, der vil kunne lide dig, for hvem du er. Bare kom tæt på folk i din klasse og start en samtale. Intet for alvorligt, hold samtalen lys og enkel. Brug lidt humor, hvis du vil.
  • Billedets titel Stay Cool in Middle School Step 2
    2
    Vær cool omkring folk. Forsøg aldrig at være hvad du ikke er. Hvis folk indser, at du forsøger at være populær, vil de tro, du er en taber. Vær venlig for alle. Sladder er aldrig cool. Du kan være en sjov person uden at sladre.
  • Billedets titel Stay Cool in Middle School Trin 3
    3
    Prøv noget nyt. Prøv en ny sport, noget, du vil have og tænke, ville være godt. Hvis sport ikke er din forte, prøv at slutte dig til en klub eller starte en. Mød folk er en god måde at være populær på.
  • Billede med titlen Stay Cool i Middle School Trin 4
    4
    Brug hvad du synes er cool. Undgå at se på folk og se, hvad de har på. Forsøg aldrig at stjæle nogen af ​​dine kæreste kærester og ikke skubbe dig for hårdt.
  • 5
    Du må ikke kopiere andre. Det er ikke lovligt at kopiere andres stil. Prøv at være kreativ og skabe din egen stil.
  • Billede med titlen Hold dig cool i Middle School Trin 6
    6
    Forsøg ikke at være nogen anden. Forsøg ikke at handle som en anden, for det er faktisk dig! Det er dit liv.
  • Billedets titel Stay Cool i Middle School Step 7
    7
    Lad aldrig nogen af ​​dine venner kontrollere dit liv. Du vil fortryde det.
  • Billede med titlen Hold dig cool i Middle School Step 8
    8
    Hold dine gamle venner, men kom og prøv også at møde nye venner. Vær ikke bange for at tale med alle - atleter, glamourøse, dramatiske og punks - fordi der er kølige mennesker overalt. Vær ikke bange for at tale med drenge eller piger.
  • Billede med titlen Hold dig cool i Middle School Step 9
    9


    Du skal ikke bekymre dig om den populære folkemængde. Du ved, gruppen af ​​piger / drenge, der optræder som om de er den sidste wafer i pakken, men det er bare ude af munden (jeg henviser til dem som Untouchables). De vil ikke gøre noget imod dig, hvis du ikke gør noget imod dem. Vær venlig, men tag ikke posen. Men hvis du hører dem dårligt om nogen af ​​dine venner, skal du forsvare dine venner straks. Dette kan komme som en overraskelse for dem, men de vil endda øge deres respekt for dig.
  • Billede med titlen Stay Cool in Middle School Trin 10
    10
    Tøj. Dette er kompliceret. Generelt vær ærlig over for dig selv, ikke kom i vejen for andre, men prøv at udvide det, du bruger. Kig på nogle magasiner, gå til indkøbscenter, få ideer. Men ændrer ikke, hvem du er, eller hvem du ligner, for det er sådan, hvordan du er. Generelt tænk lidt om hvad du skal have på, men lad dig ikke blive vanvittig om dette emne.
  • Billede med titlen Stay Cool i Middle School Step 11
    11
    Makeup. Se, nogle mennesker finder raccoon eyeliner attraktivt (det er jeg ved, ret vanskelig). Men jeg og de fleste af de fyre, jeg er med, finder ham ret flov.
  • Billede med titlen Stay Cool i Middle School Step 12

    Video: #33 - Rich Dad, Poor Dad | Vad rika lär sina barn som andra inte gör...

    12
    De fleste børn går i gymnasiet og bliver vanvittige med deres egne kroppe. Jeg har aldrig haft dette problem, da jeg var atleter, var alt, hvad der interesserede mig i min krop, hvor hurtigt jeg kunne løbe, hvor mange kurve jeg kunne lave i et spil, og hvordan jeg kunne spille bold samt Beckham. Men jeg har set flere gode venner ødelægge sig selv på grund af deres kroppe. Alt jeg kan sige er, passe på dig selv. Gør øvelser, dans lektioner, involverer i en hold sport. Se hvad du spiser, og sørg for at du også tager hånd om din hygiejne. Men lad være med at snyde om det! Alles krop ændrer sig i gymnasiet, så du kan blive lidt fræk og derefter læne dig igen.
  • Billede med titlen Bliv kold i middelskolen Trin 13
    13
    Sæt altid skolen først. Selvom det måske virker lidt nerdy, tro mig, vil dine venner finde det køligere, hvis du holder op med at se Glee for at studere til din test, end hvis du ikke studerer, gå galt på testen og se dårligt ud i en uge.
  • Billedets titel Stay Cool in Middle School Step 14
    14
    Mange mennesker har kærester. Deltag i gruppen. Bare find den person, der passer til dig. At have en kæreste / ramorada er en fantastisk måde at blive populær på. Du kan møde sine venner og blive mere populære. Flirt aldrig for meget offentligt. Det er ikke koldt. Bare fungere som du ville, hvis du var sammen med dine andre venner.
  • Billede med titlen Stay Cool i Middle School Step 15
    15
    Tyggegummi Har altid dig, og har en klar til at levere til nogen. Dette vil gøre dig en køligere person i andres øjne.
  • Billedets titel Stay Cool in Middle School Step 16
    16
    Blive involveret Vær en del af en sport, skolefag, frivilligt arbejde, klubber og endda skolens musikalske. Det vil hjælpe dig med at få venner, og du vil have meget sjovt. Desuden jo mere du deltager i andre ting, jo flere mennesker vil vide, hvem du er.
  • Billede med titlen Hold dig cool i Middle School Trin 17
    17
    Og vigtigst, altid være hvem du er. I sidste ende vil du have folk til at tro, du er sej. Hav det sjovt!
  • tips

    • Vær ikke venner med en person, bare fordi de er populære
    • Vær anderledes, tag ideer ud af kassen og bekymre dig ikke om, hvad andre siger.
    • Husk at være lovlig i skolen er ikke rigtig noget. Hvis du holder op med din vennegruppe, som du kan lide, behøver du ikke nogen andre. Du behøver heller ikke at være noget, som du ikke er, så hvis det nye seje udseende ikke passer dig, må du ikke bære det.
    • Prøv at lytte til mere musik og også prøve at introducere nye sange til folk! Dette vil øge din popularitet.
    • Vær smart i skolen
    • Tør ikke eller irritere de uønskede piger. De har et trick: de bringer altid en stor gruppe sammen før de konfronterer dig.
    • Forsøg ikke at godt lide alle børn eller piger, du ser!
    • Brug ikke medicin eller alkohol. Dette skal ikke tages af.
    • Prøv nye hårklipp. Kig på teenage magasiner, de vil nok give dig ideer!
    • Prøv at møde nye mennesker! Jo flere venner, jo mere populære vil du være.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com