Er hun en pige? Er det varmt? Hvis du svarede ja, er der en chance for at hun måske bruger dig, i hvert fald lidt. Hot piger er vant til at modtage speciel behandling. Kvinder er typisk forkælet og vænner sig til denne behandling. Nu vær ikke overrasket over at høre en pige sige: "Jeg ved, jeg er forkælet, men min far siger, at der ikke er noget galt med det!"
Når du går ud med hende, skal du observere: hvis hun virkelig kan lide dig, vil hun se glad og ophidset, hvis ikke, det er et dårligt tegn.
2
Video: Ingen jul til dig min pige
Når du går ud og hun forventer altid en gave eller du betaler for "alt", er dette et andet dårligt tegn. Hvis hun bruger dig, bliver du skuffet, hvis du ikke bringer noget eller kjole mindre pænt.
3
Sig, du har lidt penge og spørg, om hun kunne hjælpe. Hvis hun bliver ked af det, et andet dårligt tegn.
4
Hvis hun hellere vil vildlede andre drenge i stedet for dig, er det et dårligt tegn.
5
Hvis hun kommenterer at bruge andre mennesker, som forældre eller venner, er dette et andet dårligt tegn.
Video: ♡ Hvordan man score piger i fitten! // Gør dig klar med mig ♡
6
Hvis hun plager dig ukontrollabelt, kan det betyde at hun ved, at du kan lide hende og taler dig for at få det, hun vil have, ligesom lektier svarene eller hendes penge. Hvis du er dating, ikke være for hurtig til at afskedige hende. Hun kan indse, at du er form for at drive væk og vil forsøge at kompensere ved at ringe dig et sted. Hvis du vil afskedige hende, men stadig have det sjovt på samme tid, dispensere, når hun er desperat for penge eller til svarene på opgaven, og hun vil sikkert begynde at græde eller gå væk i sidste ende.
7
Hvis hun forlod dig for en fyr eller en anden fyr, og det er jævla med ham, men siger stadig, at hun elsker dig, selvom hun sjældent ringer eller taler til dig, når det er praktisk for hende, så det bedste er at komme væk fra hendes hurtige, at være brudt eller hjertebrudt!
tips
Hvis du finder ud af, at denne pige bruger dig, dispensere den hurtigt, medmindre du vil løbe tør for penge.
Du må jo beslutte, at den fangst du får, er værd at rollen du kommer ind i. Men husk at det ikke altid vil være det. Beskyt hvad du har! Giv nøglen til din lejlighed for hende, hvis du vil, men ikke dit korts adgangskode.
Det er en god ide at få et arbejde, der betaler dig, hvis du vil have et godt forhold til en pige, selvom hun ikke bruger dig.
advarsler
Video: TING PIGER ER USIKRE PÅ, SOM DRENGE ELSKER!
Skynd dig ikke, tag det nemt ved at studere hende - hun kan bare være afhængig af dig, og hvis du afviser hende, vil du opdage, at hun har lavet en stor fejltagelse.