Sådan ved du, om du skal invitere en pige til at forlade

Har du nogensinde ønsket at invitere en pige, men vidste ikke, om du skulle? Vi håber, at denne artikel hjælper dig med at genkende, hvornår du burde eller ikke bør invitere hende. Vær opmærksom på din adfærd og dit kropssprog kan hjælpe dig med at finde ud af det!

trin

Del 1
Erklære, om hun kan lide dig

Billedets titel Vet om du skal spørge en pige ud Trin 1
1
Se om hun gør en indsats for at blive omkring dig. Hvis hun kommer til at tale eller se på dig, er det et tegn på interesse. For eksempel, hvis du er på den anden side af rummet og hun vender mod dig og gør en indsats for at snakke.
  • Billedets titel Vet om du skal spørge en pige ud Trin 2
    2
    Overhold deres udtryk. Virker hun glad, når hun ser dig? Hvis hun smiler, når du taler til hende og ser glad omkring dig, betyder det, at hun kan lide dig. For eksempel, hvis du beder hende om en blyant, kan hun smil og finde en med det samme for dig.
  • Billedets titel Vet om du skal spørge en pige ud Trin 3
    3
    Se om hun får fysisk kontakt med dig. Hvis hun krammer dig eller synes at vil røre dig for meget, betyder det, at hun er i din. Når du sidder ved siden af ​​hende læner hun sig til din side - eller hun kærtegner dine arme eller ryg, mens du taler til dig.
  • Video: Scandinavian Royal Jewels (Documentary)

    Billedets titel Vet om du skal spørge en pige ud Trin 4
    4
    Se efter de indlysende tegn. Spurgte hun, om du ville gå ud med hende? Hvis hun giver dig tips eller stiller spørgsmål om hende, vil hun gerne have dig til at spørge hende ud. For eksempel, hvis hun spørger dig: "Hvad vil du sige, hvis jeg spurgte dig ud?"
  • Video: EL KARMA (Completo) Suzanne Powell 21-01-2011 (Karma 2: https://youtu.be/imLT97AYCmw)

    Del 2
    Oprettelse af øjeblikket til at invitere hende

    Billede med titlen Know if you should ask a girl out Trin 5
    1
    Stil spørgsmål om det. For eksempel kan du spørge, "Hvis jeg spurgte dig ud, hvad ville du sige?" Hvis hun siger, at hun vil forlade, inviterer hun hende i næste uge. Men hvis hun siger, at hun ikke vil forlade, er det ikke verdens ende. I det mindste vil du forlade det med tanken om at de to af jer kunne have et emne.
  • Billedets titel Vet om du skal spørge en pige ud Trin 6
    2
    Prøv at omfavne det. For eksempel kan du nå bag og klemme hende, hovedet bøjede sig over skulderen, som en hilsen. Hvis hun ikke sender dig væk og synes at lide krammen, er du på rette spor. Hvis hun holder dig tilbage, er det et tegn hun er i din, og det kan være den perfekte tid til at invitere hende ud. Hvis hun skubber dig, bare smil og bøj din albue på hendes skulder, som om krammen var bare en joke. Det betyder, at hun er ubehagelig med din tilstedeværelse, og det ville ikke være en god tid at invitere hende ud.
  • Billedets titel Vet om du skal spørge en pige ud Trin 7
    3
    Lov hende. For eksempel kan du sige: "Du har smukke øjne" eller "Jeg synes du er meget smuk." Piger elsker dette. Hvis hun ligner komplimentet og tak, er det tid til at invitere hende ud. Men hvis hun giver dig et foragtigt udseende eller ser ubehageligt ud, er det bedst ikke at invitere hende.
  • Del 3
    Opfordrede hende til at forlade



    Billede med titlen Know if you should ask a girl out Trin 8
    1
    Start afslappet og beder hende om at forlade sig ordentligt. Begynd med at rose hende. For eksempel kan du sige, "Jeg synes du er smuk" eller mere specifikt "Jeg har aldrig set øjnene så blå!" Hvis hun ser ud til at blive rost, kan du gå videre til næste trin. Hvis hun ser ubehageligt ud, skal du afslutte øjeblikket som dette: "Fordi dit hår passer dig rigtig godt" eller "Denne bluse ser godt ud på dig." Dette vil rette din skade, og du kan forlade.
  • Billede med titlen Know if you should ask a girl out Step 9
    2
    Vælg en tid, når du to er alene. For eksempel: går hjem sammen og alene. Bede ikke hende om at komme ud foran andre venner, da det kan påvirke hendes beslutning. At vælge den rigtige tid og sted er afgørende. Sørg for, at hun er i et godt humør, for ikke at risikere at afvise dig.
  • Billede med titlen Know if you should ask a girl out Trin 10
    3

    Video: 11 Bloody Mary Challenges That Mysteriously Worked

    Forbered det på hvad du vil spørge. For eksempel kan du sige, "Jeg ville have dig til at være min kæreste" eller "Jeg vil gå ud med dig." Dette vil forberede dig på hvad du skal gøre, ellers vil hun tro det er en vittighed og vil ikke tage dig alvorligt.
  • Billedets titel Vet om du skal spørge en pige ud Trin 11
    4
    Inviter hende direkte. Sig "Vil du gå ud med mig?" Eller "Vil du være min kæreste?" Og smilede mens man venter på svar. Hvis hun er langsom at reagere, kan du foreslå en date et sted, når hun bestemmer.
  • Billede titled Know if you should ask a girl out Trin 12
    5
    Svar på hendes svar. Hvis hun siger ja, vær positiv - ikke overdrive det, men vis at du er glad for at gå ud med hende. Så kan du sige noget som, "Se dig senere" og forlade, for at undgå en følelse af fremmedhed. Hvis hun siger nej, skam ikke eller vis nogen skrøbelighed. Ingen vil bebrejde dig for at invitere dig, og hvis det betyder noget for dig, fortjener du det bedste alligevel. Bare smil, bliv rolig og sig: "Okay, du kan ikke bebrejde et barn for at prøve!" Og gå væk.
  • Billede med titlen Know if you should ask a girl out Trin 13
    6
    Giv det lidt plads. En "nej" betyder ikke nødvendigvis "nej" for evigt, men du vil ikke dominere det. Hvis hun tænker på at gå ud med dig, kan hun begynde at lide dig. De fleste piger føler sig mere tiltrukket af dem, der er tiltrukket af dem, det er i deres natur! Så giv ikke op, eller du kan overbevise en anden pige, der synes mere tiltrukket. Men vær ikke kedelig.
  • Billede med titlen Know if you should ask a girl out Step 14
    7
    Husk at dating er meningen at være sjovt. Vær ikke flov - denne pige bør beundre dig for at have modet til at invitere hende ud. God lykke!
  • tips

    • Hvis hun siger nej, er der flere andre muligheder. Det lyder mærkeligt, men desværre er vores lidenskab ikke altid gengældt. Faktisk tør de fleste aldrig invitere deres passion for at forlade. Jeg er sikker på at du finder en anden, der vil kunne lide dig bedre, så gå til kampen!
    • Vær ikke flov over at invitere en pige ud. Bliv rolig, rolig og diskret.
    • Hvis du ikke ved det, gå bare. Hvis hun siger "ja", god for dig - hvis ikke, kan du gøre det meget bedre næste gang.
    • Lad ikke pigen regere dit liv. Tænker over det er godt, men det kan også gøre dig obsessiv og det er aldrig et godt tegn.

    advarsler

    • Det er ikke umuligt, men det er aldrig en god idé at invitere din bedste ven ud.
    • Sørg for, at pigen ikke har en kæreste.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com