Han elsker mig, han elsker mig og elsker mig, han vil have mig ... Jeg skal have en blomst til at gøre noget lignende "godt vil have det, dårligt ønsker, og ønsker det, dårligt ønsker ..." Du tænker sikkert "Selvfølgelig ved jeg, om jeg kan lide ham eller ej! Det er dumt!" Desværre kender nogle mennesker ikke - tværtimod er de forvirrede om det. Her er nogle tips, der officielt kan hjælpe dig med at finde ud af, om du elsker den pågældende person.
Konstant verifikation af personens profil / hjemmeside / blog. Uanset om du er Facebook eller MySpace-profil, forsøger du altid at finde ud af, hvad personen gør. Selv noget simpelt, som at kontrollere om personen er online, er et tegn.
2
Altid smil og vær i godt humør tæt på ham. Hvis han altid kan juble på dig, uanset hvor vred du er, så er det et godt tegn. Dette er en af de vigtigste måder at vide, at du er forelsket, især hvis du er en af de mennesker, der nemt bliver nervøse.
3
Når du ser ham i mængden, er han den eneste, du ser. Dette kan ikke ske overhovedet, men det gør det.
4
Du har lyst til at være dig selv foran ham. Intet som: "Åh min Gud, han er så god, og jeg taler til ham." Hvis du kan blive rolig og behagelig, er det et godt tegn.
5
Smil! Du kan bare ikke tage det store smil fra dit ansigt, når du ser det, uanset hvor nervøs du er.
6
Hver gang du hører hans stemme, vises dit ansigt i dit hoved og smiler.
7
Selv når du tænker på det, vises dit ansigt i dit hoved og smiler. Eller hvis du husker en samtale, du havde med ham, online eller personligt, og hans stemme dukker op i dit hoved, det er meget godt.
8
Han er den første ting i tankerne, når du vågner op, og det sidste inden du går i seng.
9
Du vil bare være sammen med ham hvert sekund hver dag.
Video: TING PIGER ER USIKRE PÅ, SOM DRENGE ELSKER!
10
Du skærer alle kontakter med andre mandlige venner, fordi det er dit eneste fokus. Det skal selvfølgelig ikke altid ske. Hvis fyren du kan lide at være sur på, fordi du hænger sammen med dine andre venner, er han nok ikke den slags fyr du vil danse.