Sådan Massage en Mands Ego Gennem Femininitet

Efter min mening er en af ​​de sørgeligste dilemmaer i vores samfund i dag nedgangen i kvindelighed. I kampen for lige rettigheder har mange kvinder forladt ideen om at være feminin ved at foretrække at udligne mænd. Dette kan resultere i et gennembrud på kort sigt, men hvordan har din mand det med tiden?

trin

Billede med titlen Boost a Man` class=
1
Anerkender at mænd og kvinder er ens, men særskilte, og derfor har forskellige roller. At være en husmor er på ingen måde dårligere end nogen professionel besættelse af en mand. Den hånd, der stender vuggen, er den hånd, der styrer verden. At sammenligne mænd og kvinder er som at sammenligne æbler og appelsiner - både er frugter og med samme generelle kvaliteter af en frugt, men sammenligningen er bare det.
  • Billede med titlen Boost a Man` class=
    2
    Omsmykke din egen kvindelighed. Forsvar ikke tanken om, at mænd er bedre end kvinder, afviser deres femininitet for at konkurrere med mænd for en maskulin funktion. Jeg siger ikke, at hver kvinde skal blive hjemme, være en mor, barfodet og gravid foran ovnen, jeg siger, at disse kvinder gør et så vigtigt, om ikke mere vigtigt, job end deres mandlige kolleger. Når du klæder, snakker og handler forsøger at være feminin, bliver du ikke mere attraktiv for ham generelt, idet du fremhæver din egen kvindelighed, men du forlader hans maskulinitet mere mærkbar for ham.
  • Billede med titlen Boost a Man` class=
    3
    Forsøg ikke at "konkurrere" med din mand på arbejde eller på noget, der er særligt maskulin. Mange kvinder gør dette ved at tro, at en vis sund konkurrence er spændende for mænd. Det kan være, men når han finder ud af at han ikke vil vinde, vil han sandsynligvis føle sig modløs og svag. Han står over for en meget sund konkurrence med enhver anden mand i verden - men han afhænger af dig at støtte ham og få ham til at føle sig fantastisk og stærk.
  • Billede med titlen Boost a Man` class=
    4
    Vær ikke en dukke uden hjerne. Gode ​​mænd som kvinder med gode værdier, så vis dem (men se ikke pompøse!). Læs bøger og forskningsemner, der interesserer dig. Hver mand kan lide at have en kvinde, der holder hvert ord af hans, det er menneskets natur at foretrække at tale for at høre. Men hvis du aldrig bidrager med noget til samtalen, bliver det kedeligt hurtigt. Det er nok at vise en blid tone fra tid til anden for at forsinke samtalen. Tror ikke, du har noget særligt spændende at sige og ikke tror, ​​du skal argumentere og forvandle samtalen til en debat. Debatter kan være en sjov og interessant måde at lære om nye ting med din mand, men brug dem i moderation. Lever dine point sødt og oprigtigt - kast ikke øjnene eller giv et nedslående smil, før du laver en sarkastisk bemærkning, der fremhæver en fejl i hans tænkning. Det er ukonventionelt og uhøfligt. Det vigtigste er at huske at høre. Giv ikke dine observationer, mens han taler, og fokus ikke så dybt på hvad han siger for at glemme, hvem der siger. Din mand vil have dig til at lytte, men han vil ikke have dig så engageret i at assimilere al information til eget brug, at du holder op med at være opmærksom på den person, der taler og fokuserer kun på, hvad man siger.


  • Billede med titlen Boost a Man` class=
    5
    Byg hans maskulinitet. Ved at fremhæve forskellene mellem din kvindelighed og hans maskulinitet masserer du sit ego. For eksempel har min mand meget garvet hud, mens jeg har meget lys hud. En dag, da vi sad sammen og han tog min hånd, kom jeg til at kommentere, hvor sarte det var nær hans. Forskellen i hans humør, at denne kommentar genererede var palpable. Også ros ham konstant, for det meste for hans maskulinitet. Også hilse på ham for hans intelligens og gode karakter, men husk at disse kommentarer, som virker for begge køn, er så almindelige, at de virkelig bliver meningsløse og vandige. Tilfældigt løber du en hånd over hans ansigt og gnider det voksende skæghår - når han spørger, hvorfor du gør det, skal du bare sige noget provokerende, som "Fordi jeg vil, du fjollet" eller "Jeg ved det ikke Jeg kan godt lide det. " Eller læg dine hænder rundt om armen og bede ham om at lave en muskel til dig. En ting der er sandt for de fleste mænd er, at en kvindes hænder ikke er store nok til at gå hele vejen rundt om armen. Hvis dette også gælder for din mand, skal du vise det til ham og behandle det som en storartet begivenhed. Sørg for alt, hvad du siger, er helt ærlig. Falsk skål er let opdaget og kan gøre mere skade end fornærmelser. Fortæl ikke din 5-fods-5-tommer mand, at du elsker hans store, muskuløse krop. Jeg beundrer dit mod, stabilitet og dedikation til at sætte penge ind i dette hus hver måned.
  • Billede med titlen Boost a Man` class=
    6
    Vend det op engang imellem. Når en kvinde virker barnligt, finder mænd det meget spændende. Vær ikke bange for at have det sjovt og være fjollet. En pige med et smil på hendes læber, skyllede kinder og gnistre i øjnene er langt mere attraktive end en kvinde i makeup med verdens vægt på skuldrene. Vær naturlig og lad slip, men jeg tror ikke, du virkelig må handle som et barn. Bare fange sjov og lethed af et barns bevægelser og tilføj dem til din. Må ikke blive et forkælet barn, selvom! Når hans passion for dig stiger, vil begge føle sig lykkeligere og mere selvsikker over sig selv. Også denne plage demonstrerer kærlighed til ham - hvis du sidder hele dagen og forbliver rolig og rationel, får han ikke den samme besked som om du får en pudekamp eller kildeskrig med ham. Når du viser at du vil have det sjovt med det, viser du kærlighed. Følelse elskede er en god måde at øge ens selvværd.
  • Billede med titlen Boost a Man` class=
    7
    Tal ikke ille om mennesker nogensinde. Uanset hvordan du føler om en person, relatere fakta og hold dommen til Gud. Når han hører dig kritisere andre (selv fortjente kritik), kan det få ham til at holde op med at dele sine tanker og følelser med dig, da han ikke er sikker på, om de vil blive godt modtaget. At dele disse ting med dig giver dig god støtte og hjælper dig med at vokse som en person.
  • Billede med titlen Boost a Man` class=
    8
    Aldrig på nogen måde forsøge ALDRIG at ændre det på nogen måde. Viser at du tror, ​​at han ikke er god nok, sådan som han er, er den rigtige måde at få ham til at føle sig dårlig over for sig selv. Når du forsøger at ændre en mand, er den eneste forandring du kan se, i dine følelser for ham og hans selvværd. Når du beslutter dig for at ændre det, tager du antagelsen om, at du er bedre end ham, og derfor skal han blive mere som dig. Er du virkelig, virkelig bedre end din mand? Eller er deres mangler simpelthen anderledes end din? Næste gang du føler dig nødt til at rette op på det eller fortælle dig, hvordan du skal leve dit liv, reflektere over dig selv og indse, at denne gang ville blive meget bedre brugt til at rette op på dine egne mangler.
  • tips

    • Kærlighed og blive accepteret. Indtil du er i stand til at gøre dette, vil du aldrig være i stand til virkelig at elske din mand.
    • Bed ham om at bære dig (bogstaveligt talt). Likeing eller ikke bæres er en fantastisk måde at vise på din kvindelighed. Ikke kun det, men du vil begynde at se din mandskab. Hvis du føler dig neutral over det, lad det ikke lade sig vide. Han bliver ked af det. At holde det sådan er et tegn på, at han elsker dig.
    • Du behøver ikke være smuk at være feminin, bare være sund og glad, og ingen vil bemærke manglen på fysisk skønhed. Trods alt er ægte skønhed en indre kvalitet.

    advarsler

    • Selv om Torah, Bibelen og Koranen siger alle, at du skal ære din mand, har du stadig ret til at få en stemme, og det er uretfærdigt for din mand at aldrig rådføre dig med at gøre noget. Også i en situation, der går imod din religiøse overbevisning, har du ikke nogen forpligtelse til at give på nogen måde. Der kan ikke være lydighed mod mennesket ved ulydighed mod Gud. Hvis han er fornærmende, har du i hvert fald ansvaret for at forlade ham, for dig og dine børn.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com