Sådan starter du et forhold med et ansigt

Hej damer! Du er nok her for at prøve at finde ud af, hvordan du kommer ind i hjertet af drengenes drømme! Nå, fortsæt med at læse, og du vil opdage sandheden fra det mandlige synspunkt! Her er de ting, du burde eller burde ikke gøre.

trin

Billedbetegnelse Start et forhold med en fyr Trin 1

Video: How we met!

1
Bliv venner. Mænd vil sikkert gerne vide din personlighed i første omgang. Han kan lide en pige 80% på grund af hendes personlighed, 10% på grund af de fælles ting og 10% på grund af det visuelle. Så erobret hans venskab med et par griner og viser, at du er glad for at se ham.
  • Video: How I Deal with Chronic Pain

    Billede titel Start et forhold med en fyr Trin 2
    2
    Sørg for at han kan lide dig. Hvis han forstår at han ser på dig, er det et tegn på, at han kan lide dig. Hvis han ser lidt ind i dine øjne i et stykke tid og så ser andre steder i din krop, betyder det at han tjekker dig. Husk ikke at forlade - han vil scanne det, så det er nemt at huske, hvordan du senere er. Tal ALDRIG om andre drenge, medmindre han rører om emnet. Manden kan lide at føle, at han er den eneste fyr du kender! Hvis han rødmer, stivere eller siger dumme ting, betyder det at han bliver forelsket i dig. FORSIGTIG: HUSK, BEMÆRK, AT DU BEMÆRKER AT LEAVE, Dersom du "VED", at han ligner dig, ikke bare hvis du "finder", at han ligner.
  • Billede med titlen Start et forhold med en fyr Trin 3
    3
    Kjole godt. Mænd vil have, at du er let at se på, og de hader også, når piger ser ud som de prøver for hårdt. Så brug tøj, der viser din personlighed, da dette er den smukkeste ting for de fleste mænd. Eller brug tøj, der matcher hans personlighed! Hvis du planlægger at bruge make-up, skal du ikke bruge andet end base-eyeliner kan se for emo og andre make-ups kan være overdrevne. LIG IKKE ATOM - Mænd undrer sig nogle gange om, hvordan det ville være at kysse hende, og hvis de ser en klæbrig glans, der klamrer sig til dit ansigt, så mister de måske interesse.


  • Billede med titlen Start et forhold med en fyr Trin 4
    4
    De fleste kvinder kan lide det, når de er mændene, der gør alt det snakkende arbejde, men de vil elske at have en rigtig samtale og ikke bare superkøle ting som: Boy: "Hey, hvordan går det? Jeg indså bare, at min yndlingsfarve faktisk er orange! Grønnen viste sig at være kedelig og lilla er heller ikke cool, hvad er dine tanker om farver? "Pige:" Jeg ved det ikke. "
  • Billede titel Start et forhold med en fyr Trin 5
    5
    Mænd vil hader denne form for adfærd, de vil have dig til at sige, "Nå, blåt er sejt. Men jeg synes du har ret med appelsinen - der er virkelig noget specielt ved det. Jeg er enig med dig! "Ja, sådan fungerer det. Når han sender en besked, der spørger noget om, "Hvad er din yndlings type mad?", Sig ikke "Jeg ved ikke ... de er alle gode ... hotdogs?" Sig: "Græsk mad! Jeg elsker græsk mad! Det er så lækkert! "Personligt kan du måske sige" Ummm ... sandsynligvis græsk mad, det er meget godt ... "
  • Billede titel Start et forhold med en fyr Trin 6
    6
    Når du er helt sikker på, at han kan lide dig, flirt meget! Når du planlægger at tage et andet skridt, gør det for Facebook eller SMS-besked - mænd hader forlegenhed. Bed om at spille sandheden med det. Næsten sikkert vil han acceptere. Spørg spørgsmål som "Hvor mange piger har du?" Eller "Har du hemmelighed som lyserød?" Og endelig, "Hvem kan du lide?" Hvis han siger navnet på en anden pige, undskyld, er du ude af lykke. MEN hvis han siger sit navn, siger han: "Jeg kan også godt lide dig ... så vil du gå ud en dag?" Men hvis han siger, at han kan lide sin mor, far, kat, lærer og venner, fordi han foregiver at have forstået spørgsmålet betyder bogstaveligt talt, at han gemmer sandheden eller er for genert til at indrømme følelserne for dig.
  • Billedbetegnelse Start et forhold med en fyr Trin 7
    7
    Når du endelig forlader, i stedet for at planlægge at tilbringe tid sammen eller noget, kom tæt på ham og bare hilse på ham. Mænd kan ikke lide nogen form for forlegenhed ..
  • tips

    Video: Inside the mind of a master procrastinator | Tim Urban

    • Vær den, du er, prøv ikke at være den, du ikke er.
    • Smil meget!
    • Tal med ham, og hvis han holder kigget på dig eller falder eller gør noget dumt, er det fordi han føler sig nervøs. Og hvis han indrømmer at have følelser for dig, accepter det.
    • Vis dine talenter uden at skælve!
    • Gør det som om du hellere vil hadede for, hvad du er end elsket af dem, der ikke er.
    • Vær opmærksom på ham.
    • Når du skriver på din telefon eller Facebook, skal du skrive "kærlighed" i stedet for "<3”.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com