Sådan flirter du via tekstbesked

At sende en flirt via sms kan være svært. At vide, hvordan man laver en perfekt soar besked, kommer kun gennem forsøg og fejl.

trin

Billede med titlen Send en flot tekstbesked Trin 1
1
Vær ikke bange for at sende den første besked (drenge og piger). Viser initiativ vil hjælpe med at vise den anden person, som du virkelig er interesseret i. Også et tegn på mod, som kan være meget sexet!
  • Billede med titlen Send en flot tekstbesked Trin 2
    2
    Tal med den anden person normalt før flirten (begge). Dette viser, at du ikke er interesseret i et one night forhold, men at du måske ønsker at date den person. Du kan stille spørgsmål om en persons liv, hvordan man lærer dem bedre at kende, men ikke være for påtrængende! Stil spørgsmål som "Har du nogen kæledyr?" Et spørgsmål som dette vil senere give dig mulighed for at sige "Jeg vil møde dine kæledyr!" giver dig et muligt møde!
  • Billede med titlen Send en flot tekstbesked Trin 3
    3
    Begynd flirting (begge). Alle kan begynde at flirte. Begynd at bruge små ansigter i slutningen af ​​en besked. Du kan lægge nogle insinuationer i dine meddelelser. Hvis den anden person ikke reagerer på dette, er du sandsynligvis uinteresseret, hvilket betyder at du bør stoppe med at flirte med det samme!
  • Billede med titlen Send en flot tekstbesked Trin 4


    4
    Guys, når du flirter med en pige, ros hende meget. Sig du elskede hendes bluse, halskæde, sko eller hvad som helst. Vær beskrivende. Fortæl hende "Du var smuk i den nederdel i dag" er god, men det karakteriserer ikke. Det ville være bedre noget som: "Du var for meget i det blyantskørt i dag, det gør dine ben ser lange og sexede - du er en smuk pige!" Ros de øjne en dag, at hun ikke havde på makeup. hendes tillid og få dig ud af "venzonen".
  • Video: How To Flirt Via TEXT Message | 10 Texting Tips

    Billede med titlen Send en flot tekstbesked Trin 5

    Video: Flirt SMS - How to Flirt With a Girl Over Text and 5 Text Message Flirting Examples

    5
    Piger, husk at drenge også gerne vil blive rost! Sig de er søde eller ros dem om hvor godt de spillede godt i det sidste spil, hvis de spillede en sport. Vær kreativ, men fortæl sandheden. Fortæl ham, han er fantastisk, smuk, sød og sjov, og jeg er sikker på, at han vil vende tilbage.
  • Billede med titlen Send en flot tekstbesked Trin 6
    6
    På et tidspunkt skal du sige, at du skal gå. Lad den anden person ønske mere. Sørg for ikke at stoppe med at reagere, da dette vil blive taget som manglende interesse. Men sig: "Jeg ville elske at udveksle beskeder til dig, min kære, men jeg må løbe." Dette kan gøre personen lidt jaloux ved at sætte den i deres hænder.
  • tips

    • Brug symboler. Glad ansigt :) Caroline af "forstået" -) og hjerte < 3 são todas maneiras de ajudar a transmitir a sua mensagem.

    * brug den rigtige grammatik Mange mennesker finder ud af, at hvor meget du bruger internetsproget er doven. Vis hvem du vil imponere, hvem bekymrer sig nok om ham / hende til at bruge den rigtige grammatik.

    • Vær høflig og respekter den andres grænser.

    advarsler

    • Skriv ikke noget uanstændigt, som "Jeg skal snakke med dig senere. Jeg skal tisse."
    • Fortsæt ikke at sende beskeder hele tiden ... det er skræmmende.
    • Send ikke et billede, du vil ikke have hele din skole at se.
    • Flirting kan føre til "sensibilisering", så sørg for at sætte grænser

    Nødvendige materialer

    • Mobiltelefon
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com