Sådan laver du en blog om skønhed

Har du nogensinde haft det store ønske om at være blogger og skrive om skønhed? Har du kigget på de berømte YouTube-guruer og tænkt, "Hej, jeg vil også have nogle gratis ting!"? Nå, at være blogger og tale om skønhed åbner disse døre for dig: alt du behøver er en hjemmeside (blog) eller YouTube-kanal for at komme i gang!

trin

Billede med titlen Vær en Beauty Blogger Trin 1
1
Find din niche. En niche er et fokuseret emne, og der er mange ting, du kan skrive om. Men hvis du vil læse, skal du tale om et mere generelt emne. Der er en stor liste over ting, og da emnet bliver mere generelt, vil mange mennesker læse - bare husk at være inden for din niche, eller læsere kan blive forvirrede. Et generelt emne, jeg kan foreslå, er skønhed eller endda mode! Hvis du vil skrive om skønhed, er her nogle pointers, du kan give, ved hjælp af "makeup" som et eksempel:
  • Makeup afdeling
  • Makeup Projekter
  • Makeup Products
  • Billede med titlen Vær et Beauty Blogger Trin 2
    2

    Video: 0 TO 100 MAKEUP TUTORIAL

    Start med at skrive. Da du vil være velkendt, skal du bruge det. Vælg to dage i ugen uden at undlade at skrive, da dette vil give dine læsere en ide om hvornår du skal få adgang til dit websted. Du skal også skrive godt, da ingen kan lide tekster med mange grammatiske eller stavefejl - tjek din tekst, før du sender den.
  • Billede med titlen Vær et Beauty Blogger Trin 3
    3
    Dit websted skal være smukt og organiseret for at få ordentlig opmærksomhed. Du skal have et banner og en beskrivelse af dig selv. Det er også godt at have interaktive sociale medier ikoner, så folk kan dele din tekst og bringe flere læsere til dig. Du kan lave dit banner online, eller du kan ansætte en professionel. Hvis du ansætter nogen, skal du sørge for at personen har forstået præcis, hvad du vil have. En smuk og organiseret hjemmeside vil nok få flere læsere til at besøge.
  • Billede med titlen Vær et Beauty Blogger Trin 4


    4
    Lær om tilknytninger og reklamer. Det er forståeligt, at bloggere ønsker at tjene nogle penge fra webstedet. Hvis du arbejder hårdt for at skrive og skrive, fortjener du hver eneste krone du modtager! Nogle mennesker kan have forskellige meninger om dette, men i sidste ende er det op til dig. Når du tilmelder dig et affilieret program, promoverer du et produkt og bliver betalt for det. Må en søgning på Google og du vil finde flere hjemmesider, der arbejder med dette-denne fremgangsmåde kan ikke fungere godt i starten, men når dit websted har høj trafik, kan du gøre gode penge! Annoncer er, når virksomheder betaler dig for at placere en annonce på dit websted, hvilket også giver dig penge. Det bedste firma for annoncer er Google Adsense.
  • Billede med titlen Vær en Beauty Blogger Trin 5
    5
    Få skønhedsprodukter gratis. Hvis du er en effektiv blogger, vil dette være en mulighed for dig. Mange skønhedsplejefirmaer vil have folk til at reklamere for deres produkter og skrive gode anmeldelser om dem - så virksomheder vil sende dig gratis produkter, som du vil skrive om! Det er godt, fordi du kan prøve nye ting, og du behøver ikke bruge en krone. Men du skal give en ærlig mening og få folk til at tro på det. Ingen kan lide det, når det ser ud til at du bare forsøger at sælge produktet, fordi det blev betalt for det: Folk vil have dig til at anbefale det rigtige produkt til dem! Hvis du får for berømt, kan nogle virksomheder ansætte dig til patrocinar- dog, selvom du ikke er berømte, ikke giver op, fordi der er mange nye virksomheder, der er desperate efter at sponsorere nogen. Du skal bare altid se professionel, og det koster ikke noget at sonde nogle virksomheder på for at søge sponsorering.
  • Video: Mine skønhedsbehandlinger // Vinder af café med Carla Mickelborg

    Billede med titlen Vær en Beauty Blogger Trin 6
    6

    Video: SÅDAN STYLER JEG MIT HÅR

    Interagere med dine læsere. Vær åben for dine læsere og lad dem sende dig e-mails, kommentarer eller at de kontakter dig på nogen måde - så du vil have en særlig forbindelse. Når du svarer på kommentarer, det er altid køligt og professionelt, hvis folk forlader dårlig kommentarer, bare ignorere dem, fordi de reagerer i naturalier vil synes, at du er lige så uhøfligt som dem, der gjorde kommentaren. Altid have en positiv holdning, når du skriver!
  • Billede med titlen Vær et skønheds blogger Trin 7
    7
    Se andre blogs for at blive inspireret!
  • tips

    Video: ♥Sådan krøller jeg mit hår!♥ | Sisse Matthiesen

    • Hav det sjovt, mens du skriver!
    • Tjek din stavemåde inden du bogfører.
    • Forlad ikke kommentarer betyder eller uhøfligt.
    • Skriv ofte!
    • Hold adressen til dine sociale netværk på din blog, så folk nemt kan få adgang til dem.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com