Sådan laver du baby shower invitationer

Efter at have søgt på internettet for at finde den perfekte og billige baby shower invitation og efter at have set mine valg, besluttede jeg at jeg skulle lave min egen. Denne vejledning viser dig hvordan!

trin

Billede med titlen Lav baby shower invitationer Trin 1
1
Start med et besøg på dit yndlings håndværk / papirvarer butik. Find et basispapir, du elsker. Det er bedst at bruge ark, der er 12 x 12, men uanset tekstur, bare sørg for at du elsker udskriften. Mit valg var et trykt "baby" i lime grøn.
  • Billede med titlen Lav baby shower invitationer Trin 2
    2
    Vælg et brevformat papir "8,5 x 11" vellum stil (gennemsigtigt). Dette papir kan være en hvilken som helst farve, bare sørg for, at det ser godt ud på det basepapir, du valgte. Dette er den hårde del. At vælge roller, der fungerer godt sammen, kan være tidskrævende og være ikke bange for at bede om en anden mening. Mit valg var et hvidt papir uden nogen form for print.
  • Billede med titlen Lav baby shower invitationer Trin 3
    3
    Vælg en dekoration. Mit tema var gummitænder, så et smukt frimærke sammen med en blå stemplet pude kiggede perfekt. Mit mål var noget simpelt men elegant og passer perfekt.
  • Billede med titlen Lav baby shower invitationer Trin 4
    4
    Dit næste mål er at vælge, hvad der vil holde de to roller sammen. Jeg brugte elegante sengebugs, der havde farver, der matchede mit basepapir. Jeg overvejede også at bruge ællinger eller bånd knapper, men fandt at disse bedbugs var perfekte.
  • Billede med titlen Lav baby shower invitationer Trin 5

    Video: Diaper Cakes - se her hvad det er!

    Video: Bryllupsinvitation i pink - Flot DIY invitation til bryllup

    5
    Brug af webstedet https://invitationland.com/, lav en grundlæggende invitation Det anbefales at bruge deres udskriftsskabelon og derefter placere denne skabelon med samme baggrundsfarve (hvilket får den til at forsvinde). Udfyld derefter oplysningerne alt efter hvad du vil have. Den har en stor printeropsætning, hvor du kan udskrive 1-4 indbydelser på en side. Dette projekt bruger indstillingen 4 pr. Side.
  • Video: P2P indbydelse til konfirmation

    Billede med titlen Lav baby shower invitationer Trin 6
    6
    Udskriv 4 pr. Side på tre sider med velstand papir. Dette giver dig nok til 12 invitationer. Lad dem tørre i 5 minutter for at forhindre pletter.
  • Billede med titlen Lav baby shower invitationer Trin 7
    7


    Når de er tørre, frimærker, pynt, gør hvad du vil.
  • Billede med titlen Lav baby shower invitationer Trin 8
    8
    Skær dem derefter. Det anbefales at bruge en roterende stylus i stedet for saks. Rivning anbefales ikke til velbrændt papir.
  • Billede med titlen Lav baby shower invitationer Trin 9
    9
    Juster dine udskrifter på det valgte 12x12 papir. Ark med 12x12 papir er perfekt, fordi det giver dig præcis 6 invitationer pr. Ark, så kun to ark er påkrævet.
  • Billede med titlen Lav baby shower invitationer Trin 10
    10
    Juster og fastgør udskrifterne til papirbunden ved hjælp af sengebugs eller tape.
  • Billede med titlen Lav baby shower invitationer Trin 11
    11
    Skær dem med en stylus eller en saks, alt efter hvad du foretrækker.
  • Billede med titlen Lav baby shower invitationer Trin 12
    12
    Tillykke med dine billige baby shower invitationer! Nu skal du distribuere dem!
  • tips

    • Vælg et tema eller har flere i tankerne, når du går til butikken. Bliv i dem, mens du handler.
    • Brug 3-4 farver, mere end det kan være for meget.
    • Letter-papir (8,5 "x 11") kan virke, men du skal bruge mere end to ark for at fuldføre projektet.
    • Prøv noget, der ikke er i pastel eller traditionelle toner! Dette design brugt kongeblå og lime grøn med juvel og rød farve detaljer!

    advarsler

    • Frimærket blæk tog længere tid at tørre end jeg havde forestillet mig, så hold tunet!
    • Forsøg ikke at rippe velstandspapiret, det virker ikke.

    Nødvendige materialer

    • printer
    • 3 til 4 sider efter eget valg af velstandspapir
    • 2 ark 12x12 papir, der passer til dit tema
    • 12 bugs efter eget valg, du kan også bruge bånd.
    • 1 stempel og blækpude. Klistermærker fungerer også.
    • Invitationer færdiggjort.
      Samlede omkostninger: lidt over $ 20 for 12.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com