Sådan undgår du at blive beskyldt for flirting

Er der altid nogen, om en klassekammerat eller en smule irriterende person, der fortæller dig at du flirter med en dreng? Her er nogle forslag og tips, der kan fungere! Nu er denne artikel blevet redigeret for at svare på spørgsmål som "hvad hvis fyren er din ven?", "Hvad hvis flirting er en del af min personlighed?" og "Hvad hvis jeg virkelig kan lide ham?". Bemærk, at nogle punkter, der er omfattet af den anden gruppe af trin, kan gælde for den første gruppe og omvendt.

trin

Metode 1
Hvis han er en del af din gruppe

Billedbetegnelse Undgå at blive beskyldt for at flirte Trin 1
1
Dette afsnit er til et barn, der normalt bruger tid sammen med sin vennegruppe eller er hans ven direkte.
  • Billedets titel Undgå at blive beskyldt for at flirte trin 2
    2
    Sid ikke ved siden af ​​ham Du vil ende med at tænke på mange nye flirte muligheder eller sådan noget, hvis du er meget tæt på den. Hvis der er markeret pladser, er der intet du kan gøre. At bede om at flytte steder, fordi dine venner beskylder dig for flirting er en dårlig idé. De vil snart tro at du overdriver, de bare vil skabe det billede, du er for følsom, eller det virkelig kan lide barnet og kan endog fornærme dig.
  • Billedbetegnelse Undgå at blive beskyldt for at flirte Trin 3
    3
    Bliv hos dine venner. Hvis du og dine venner har en pigers eneste nat eller noget, og når kun en eller to af dem beslutter at gå ud for sjov, skal du ikke insistere på at invitere drengen. Dine venner kan være fornærmet, at du ikke vil bare gå ud med dem, og beskyldninger som "ahh dig lignende Det er indlysende, at hvis mødet kun er for nogle udvalgte personer, bør man ikke invitere andre.
  • Billedbetegnelse Undgå at blive beskyldt for at flirte Trin 4
    4
    Hold tingene afbalanceret. Selvom flirting er en del af din karakter, vil fokus på kun én person generere kommentarer blandt dine venner.
  • Video: The Great Gildersleeve: Gildy Gets Eyeglasses / Adeline Fairchild Arrives / Be Kind to Birdie

Billedets titel Undgå at blive beskyldt for at flirte Trin 5
    5
    Prøv ikke for hårdt for at undgå det. En pludselig ændring i hans adfærd, når han er omkring, kan tiltrække mistanker. Bliv rolig og handle normalt. Behandle ham som en ven.
  • Billedbetegnelse Undgå at blive beskyldt for flirting Trin 6
    6
    Undgå at nippe / klemme.
  • Metode 2
    Hvis han ikke er i din gruppe

Billedbetegnelse Undgå at blive beskyldt for at flirte Trin 7
    1
    Hvad skal man gøre, hvis han ikke er en del af din vennegruppe, men stadig sidder ved siden af ​​dig i klassen?
  • Billedets titel Undgå at blive beskyldt for at flirte Trin 8
    2
    Du må ikke insistere på, at han er en del af din gruppe. Hvis han er den fyr, der folk beskylder du flirter, hvad enten det er din ven eller bare en, du kan lide, og det er ikke en del af deres gruppe, insistere inviterer dig til udflugter med venner vil alle for indlysende. I stedet foreslår dit navn, når gæstelisten kommer op, men insisterer ikke.
  • Billedbetegnelse Undgå at blive beskyldt for at flirte Trin 9
    3
    Ikke valget for alt. Hvis du insisterer på, at drengen er hans dobbelte i alle projekter, studie partner eller at møde ham efter klasse til snack og tale om bøger, vil ende meget tiltrække flere afgifter. Bortset fra at være pinligt over for ham, vil han sandsynligvis høre kommentarer fra sine egne venner, kigge efter ham i alle situationer er en overdrivelse.
  • Billedbetegnelse Undgå at blive beskyldt for at flirte Trin 10
    4
    Du må ikke insistere på invitationer. Hvis du kalder det at spise i pausen, og han afviser høfligt, ikke gør noget for barnligt som at trække armen og sige: "Kom nu, Peter, du ved, du også vil!". Både han og hans venner vil tro, at du tvinger baren, selv utilsigtet.

• Billedbetegnelse Undgå at blive beskyldt for at flirte Trin 11
    5
    Forsøg ikke at nærme ham alene. Leder efter "private" samtaler eller tager ham væk fra hvor han er, så du er helt alene vil skabe rygter straks. Det er meget lettere at sige, at en, der ønsker at tilbringe tid alene med en dreng, er interesseret i ham, end hvis han skulle spise med en gruppe venner.
  • Metode 3
    Hvis dine venner siger, at du giver nogen op

Billedbetegnelse Undgå at blive beskyldt for at flirte Trin 12
    1
    Forklar at dine venner overreagerer. At sige, at en person giver på toppen af ​​en anden er altid barnlig og tjener kun til at forårsage irritation. Hvis en ægte ven ønsker at vide, om du kan lide nogen, spørger han eller hun privat. Hvis nogen siger: "Åh min Gud, så du, hvor meget hun har talt til Peter for nylig? i rækkefølge..."Bare sige, det er en løgn. Rolling øjne og sige noget for at indikere, at personen bliver umodne og barn er en god vej ud (" Åh, jeg er ked af! Du sidder fast i gymnasiet "), eller angiver, at det kun er jaloux ( "du er jaloux, fordi jeg kan flirte og du ikke"). generelt, så prøv at vende spillet, så anklageren føler barnlig og flov, ikke dig.
  • Billedbetegnelse Undgå at blive beskyldt for at flirte Trin 13
    2
    Ignorer dem. De kan stoppe med at irritere dig, hvis du ikke er opmærksom på vittighederne. Må ikke blive forstyrret eller voldelig. I sidste ende vil du vide, hvad der er bedst. I nogle tilfælde kan det være bedst at ignorere dem, i andre kan det være nødvendigt at have en seriøs samtale.
  • Billedbetegnelse Undgå at blive beskyldt for at flirte Trin 14
    3

Video: Calling All Cars: Invitation to Murder / Bank Bandits and Bullets / Burglar Charges Collect

Fortæl dem at stoppe kommentarerne foran andre mennesker. Som sagt ovenfor beskylder en person at give over en anden er allerede betragtet som umoden adfærd. Hvis nogen kommenterer det tidspunkt, du bruger med barnet, konfronterer han sig foran dine venner. Sig på en seriøs måde "Se, jeg ved, du tror nuttet Jeg har en ny ven, men når kommentarer er gentagne, irriteret jeg mig nok. Vær venlig at stoppe." Viser dig selv rigtig sur, ikke bare nervøs, er en god måde at løse situationen på.
  • Metode 4
    Hvis du virkelig kan lide drengen, men har sagt nej

Billedbetegnelse Undgå at blive beskyldt for flirting Trin 15
    1
    Hvis en ven sagde at du flirte midt i en stor gruppe, er du velkommen til at forsvare dig selv. Intet er mere pinligt end afslørende, med vilje eller ej, at du kan lide drengen foran andre mennesker, især hvis han er rundt og ikke ved det. Men hvad skal man gøre næste? Du kan lide ham, men du sagde bare nej.
  • Billedbetegnelse Undgå at blive beskyldt for at flirte trin 16
    2
    Find dig selv privat med ham senere. Du skal tale alene, muligvis over telefonen. Selv om dette er i modstrid med ovenstående trin, er det okay, hvis du har brug for at rette en fejl.
  • Billedbetegnelse Undgå at blive beskyldt for at flirte Trin 17
    3
    Start en samtale, hvis du kan. Hvis du ikke taler for meget, kan det være pinligt. Forsøg ikke at gå ind i emnet med flirting pludselig. Hvis samtalen er tvungen, gå direkte til punktet.
  • Billedbetegnelse Undgå at blive beskyldt for at flirte Trin 18
    4
    Diskuter emnet med omhu. Igen skal du ikke stifte eller grumle. Disse ting tyder på, at du er meget mere involveret i problemet end du gerne vil afsløre. Lav en slags introduktion, gå ikke direkte til "Jeg kan virkelig godt lide dig !!". I stedet starter med "Du ved, hvad der skete i pausen?" Han sandsynligvis vil huske. Fortsæt med "Hun gør mig sur, det er ikke som jeg hader ham eller noget." Nævn noget lignende "Det er ikke for meget, jeg bare ønskede ikke ting at være underligt i morgen".
  • Billedbetegnelse Undgå at blive beskyldt for at flirte Trin 19
    5
    Hvis du føler at dette kan være en god tid at afsløre, hvad du føler, gå dybt At ringe nogen på telefonen kan være en god måde at få tingene i gang.
  • tips

• Det ser ud til at være seriøst. Folk vil tro, du lyver, hvis du griner. Alvorlig arbejdsstilling bør hjælpe.
    • Vær sikker på, når de beskylder dig. Hvis du er nervøs og / eller stødt, når du prøver at bevise at du er uskyldig, vil de helt sikkert ikke tro på dig.
    • Tag det ikke så alvorligt. Det er sandsynligt, at dine venner bare forsøger at irritere dig. Bliv rolig og ikke ryste.
    • Få forstærkninger! Hvad er venner til? De er der for at hjælpe dig. Tøv ikke med at bede om rådgivning.

advarsler

• Han kan måske lide dig, så det er muligt, han vil være rundt! Hvis han har et positivt svar på dine fremskridt, overvej det som en bonus.
    • Pas på! Du vil ikke skade barnet, når han beviser, at du ikke flirter med ham.
    • Hvis han er din ven, så er det bedst at overveje venskab først. Gode ​​venner kan være svært at komme forbi, og mangler en, fordi du ikke vil indeholde din personlighed, er en dårlig idé. Som sagt ovenfor: gør ikke ondt ham!
    • Hvis du flirter bare for sjov, han kan forstå den forkerte måde. Hvis han begynder at vise tegn på, at du er interesseret, men du er ikke, vær meget forsigtig med ikke at skade ham. Drenge kan også have lavt selvværd. I stedet for at konfrontere ham privat, hvilket kunne være ret spændt, kommentere noget, når du er sammen med ham og andre venner. "Ved du, hvordan jeg til tider kommer ud over nogen bare for sjov? Jeg bliver altid irriteret, når folk tager det alvorligt."
    Del på sociale netværk:

Relaterede
    © 2024 HodTari.com