Hvordan man skriver til en Pen Pal for første gang

At få venner med en pennevenner er let, hvis personen har interesse. Selvom nogle mener, at at have en korrespondent er en ineffektiv måde at kommunikere på, ser andre det som en glemt og mistet kunst.

trin

Billede med titlen Skriv til en Pen Pal for første gang Trin 1
1
Find en matchende pennevenner. Der er flere pennevenner på internettet, eller du kan vedtage en person, du allerede taler med.
  • Billede med titlen Skriv til en Pen Pal for første gang Trin 2
    2
    Send breve til flere personer. Vær ikke for selektiv i starten. Det er ikke altid muligt at vælge nogen ved deres profil. Nogle mennesker opretter bare en profil og åbner aldrig siden for at se, om nogen har skrevet til den. Måske skal du prøve forskellige mennesker, før du finder nogen, der passer dig.
  • Billede med titlen Skriv til en Pen Pal for første gang Trin 3
    3
    Fortæl, hvordan du fandt personen. Hvis du kontakter personen for en onlinetjeneste, bedes du citere den.
  • Billede med titlen Skriv til en Pen Pal for første gang Trin 4
    4
    Se personens profil og referencer til den. "Jeg så dig som en cykel. Har du pedaleret i lang tid?" Dette kan være en god krog for at beskrive dine egne interesser.
    • Hvis du har noget til fælles, skal du også nævne det. "Jeg kan også lide at pedalere, men kun på vejen. Jeg har endnu ikke begyndt at øve på mountainbike."
    • Hvis du ikke finder meget til fælles, kan du understrege dette. "Du tror jeg har aldrig ridt min cykel?" Jeg har tænkt på at gå, men jeg har aldrig rigtig lært det. "
  • Billede med titlen Skriv til en Pen Pal for første gang Trin 5
    5


    Tal om dine interesser. Du kan nævne nogle hobbyer eller aktiviteter, som vi er dine favoritter. Hvis du har et specifikt mål i matchning, som f.eks. At lære om en anden kultur eller et andet sprog, skal du også nævne det.
  • Video: FULL SONG: The Fall Of Jake Paul (Official Video) FEAT. Why Don't We

    Billede med titlen Skriv til en Pen Pal for første gang Trin 6
    6
    Overdrive det ikke. Det første kort, du sender, behøver ikke at være for lang. Du behøver ikke at fortælle hele historien om dit liv. I stedet fokusere på at lave din præsentation og give din korrespondent noget at snakke om i det næste brev.
  • Video: The Sims 4: 10 FEATURES You Might Not Know Exist!

    Billede med titlen Skriv til en Pen Pal for første gang Trin 7
    7
    Stil et par spørgsmål. Gør dem ikke for personlige. Flere generelle spørgsmål om hobbyer eller interesser er gode. Spørgende spørgsmål giver noget til den person, der skal snakke om i svaret og er en god måde at invitere dem til at reagere på.
  • Billede med titlen Skriv til en Pen Pal for første gang Trin 8
    8
    Hold de personlige oplysninger mere overfladiske. Tal om staten eller det land, hvor du bor, men ikke adressen. Sig dit navn, men ikke det fulde navn.
  • Billede med titlen Skriv til en Pen Pal for første gang Trin 9
    9
    Afslut brevet på en måde, der giver emnerne åbne og inviterer til et svar. "Jeg håber at lære dig at kende bedre og høre fra dig snart."
  • tips

    • At have en pennevenner skal være noget sjovt, ikke et must.
    • Hvis du sætter pris på, om du svarer til nogen, og du vil fortsætte, skal du gøre det bedste for dig at svare på hvert brev du modtager så hurtigt som muligt. Ikke alle vil gøre det samme, men det er din bedste chance for at modtage et andet brev. Du skal overholde din del af aftalen.
    • Hvis det er nogen tid siden nogen ikke reagerer, og du gerne vil høre fra personen, gør det ikke ondt at minde personen venligt en gang. "Det har været et stykke tid siden jeg har fået dit svar, hvordan har du det?" vil normalt være nok til at minde en person, der ikke reagerede. Du vil vide, hvor lang tid det tager i gennemsnit for denne person at reagere. Hvis svaret tager for lang tid, kan du sende en påmindelse slags.

    advarsler

    • Du behøver ikke give personlige oplysninger, selvom nogen spørger.
    • Hvis en, der skriver til dig, gør dig ubehagelig, skal du bruge sund fornuft. Du kan stoppe med at skrive og ikke svare mere, hvis du har brug for det. Hvis du tror, ​​at personen har lavet en fejl, så sig bare det. "Jeg vil hellere ikke tale om min alder."
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com