1
Gå til Bubblews.com. Det tager dig til en blå skærm med en centraliseret video. Rul ned på skærmen og klik på "Enter Site" for at få adgang til indholdet.
2
Venligst log ind. Indtast dit brugernavn og adgangskode øverst på skærmen, og klik på den blå knap.
3
Gå til siden "Rediger profil". Der er to måder at få adgang til det:
- Umiddelbart efter at du logger ind, kan du se en liste over ikoner på højre side, f.eks. Dit brugernavn, anmeldelser, bank og nav. Ved "Hub" -alternativet vises en liste - klik på "Rediger profil".
- Den anden måde er at gå til din profil ved at klikke på dine brugernavn muligheder på højre side af hovedskærmen. Dette vil få din side til at indlæse, med alle dine BubbleWars. Lige ved siden af dit billede vil du se et link, der siger "Rediger profil" - klik på den.
4
Rediger ved "Min konto". Den første fane er "Min konto". Forskellige muligheder kan ændres der.
- Du kan vælge layoutet på kontoen. Dette ændrer, hvordan din profil vises. Du kan vælge fra "Casual", "Blogger", "Informer" og "Expressionist". For at vælge en, skal du klikke på indstillingen ud for den valgte.
5
Rediger overskriftens farve. Det næste punkt, der kan ændres, er overskriftens farve. Indstillingerne er røde, gule, mørkeblå, baby blå og blå pool.
6
Rediger dine personlige oplysninger. De oplysninger, du skal indtaste, er: dit navn, køn, alder og placering. Alle kan fyldes ved at vælge boksen ud for det og indtaste oplysningerne.
- Den eneste undtagelse er med sex-indstillingen. Det er repræsenteret af to muligheder - en der siger maskulin og en anden, der siger feminin. Vælg en.
7
Rediger dine kontaktoplysninger. Disse omfatter telefon, hjemmeside og email. Hvis du ønsker at ændre din e-mail, skal du skrive den igen for at bekræfte.
8
Skift adgangskoden. Det sidste element, der kan redigeres i "Min konto", er dit kodeord. Vælg en ny og skriv den. Så skal du bekræfte det nedenfor.
- Når du har afsluttet det sidste trin i "Min konto", skal du klikke på den gule boks i slutningen, der siger "Indsend kontoændringer".
9
Rediger ved "Adressebog". Dette er din leveringsadresse og er ikke synlig for offentligheden - det er også valgfrit.
- Feltene siger "Fornavn", "Efternavn", "By", "Stat" og "Postnummer". Når du er færdig med at indtaste oplysningerne, skal du klikke på knappen "Send adresseændring", der er placeret efter indstillingen "Zip Code".
10
Skift profilbillede. Du vil se standardbilledet i feltet under "Profilbillede". For at ændre det, skal du klikke på boksen, der siger "Vælg fil".
- Dette giver dig mulighed for at søge på din computer til et nyt billede. Når du vælger det, skal du klikke på knappen "Send denne Avatar".
11
Rediger ved "Om mig". Det sidste emne, som kan ændres i din Bubblews-profil, er "Om mig" -delen. Dette er boksen, der siger "Biografi" (Biografi).
- Du kan bruge denne mulighed til at beskrive, hvad du kan lide at gøre, hvad du kan lide at skrive, og meget mere. Med dette vil folk kunne se hvem du er og hvad dine præferencer er. Når du er færdig med at skrive, skal du sørge for at bekræfte ændringerne ved at klikke på "Send bioændringer".