Sletning af en Keek-konto

Keek er et gratis socialt netværk, der giver brugere mulighed for at sende og dele korte videopdateringer kendt som "keeks". Brugere, der ikke længere ønsker at deltage i Keek-fællesskabet, kan slette deres brugerprofiler fra Keek.com. Følg nedenstående trin for at slette din konto.

trin

Video: Jeg klarte å slette Instagram kontoen min :: STORYTIME

Billede med titlen Slet en Keek-konto Trin 1
1
Gennemse til keek.com.
  • Billedbetegnelse Slet en Keek-konto Trin 2

    Video: YouTube - Sletning af konto (Tutorial)

    2
    Klik på "Log ind" og indtast dit brugernavn og adgangskode.
  • Billede med titlen Slet en Keek-konto Trin 3
    3
    Placer markøren på billedet af din profil, der vises øverst til højre på siden. En rullemenu vises.
  • Billedets titel Slet en Keek-konto Trin 4
    4
    Vælg "Indstillinger" i rullemenuen.


  • Billedets titel Slet en Keek-konto Trin 5
    5

    Video: How To Delete Instagram Account! 2018

    Klik på fanen "Konto".
  • Billede med titlen Slet en Keek-konto Trin 6
    6
    Klik på "Deaktiver din konto", som er placeret nederst på fanen "Konto".
  • Billede med titlen Slet en Keek-konto Trin 7

    Video: Sådan sletter du din Facebook-profil

    7
    Indtast dit kodeord i den angivne boks.
  • Billedbetegnelse Slet en Keek-konto Trin 8
    8
    Klik på "Deaktiver min konto." Din Keek-konto slettes.
    • Hvis du har registreret hos Keek med din Facebook-konto, skal du angive et kodeord for at slette din konto ved at følge instruktionerne i https://keek.com/forgot_password.
  • tips

    • For øjeblikket giver Keek kun brugere mulighed for at slette deres konti fra Keek.com, men denne funktion vil snart være tilgængelig på Keek iOS, Android, Blackberry 10 og Windows 8 enheder.

    advarsler

    • Du kan ikke genaktivere din Keek-konto efter at have slettet den. Du skal bare slette din konto, hvis du er helt sikker.
    • Måske vil Keek gemme brugeraktiviteterne tilknyttet din konto i op til syv dage på dine cachede servere. Hvis du er bekymret for, at dit Keek-indhold måske vises på søgemaskiner som Google, bedes du kontakte Google for at anmode om, at dit cachelagrede indhold fjernes for altid.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com