Keek er et gratis socialt netværk, der giver brugere mulighed for at sende og dele korte videopdateringer kendt som "keeks". Brugere, der ikke længere ønsker at deltage i Keek-fællesskabet, kan slette deres brugerprofiler fra Keek.com. Følg nedenstående trin for at slette din konto.
Video: Jeg klarte å slette Instagram kontoen min :: STORYTIME
1
Gennemse til keek.com.
Video: YouTube - Sletning af konto (Tutorial)
2
Klik på "Log ind" og indtast dit brugernavn og adgangskode.
3
Placer markøren på billedet af din profil, der vises øverst til højre på siden. En rullemenu vises.
4
Vælg "Indstillinger" i rullemenuen.
5
Video: How To Delete Instagram Account! 2018
Klik på fanen "Konto".
6
Klik på "Deaktiver din konto", som er placeret nederst på fanen "Konto".
Video: Sådan sletter du din Facebook-profil
7
Indtast dit kodeord i den angivne boks.
8
Klik på "Deaktiver min konto." Din Keek-konto slettes.
Hvis du har registreret hos Keek med din Facebook-konto, skal du angive et kodeord for at slette din konto ved at følge instruktionerne i https://keek.com/forgot_password.
tips
For øjeblikket giver Keek kun brugere mulighed for at slette deres konti fra Keek.com, men denne funktion vil snart være tilgængelig på Keek iOS, Android, Blackberry 10 og Windows 8 enheder.
advarsler
Du kan ikke genaktivere din Keek-konto efter at have slettet den. Du skal bare slette din konto, hvis du er helt sikker.
Måske vil Keek gemme brugeraktiviteterne tilknyttet din konto i op til syv dage på dine cachede servere. Hvis du er bekymret for, at dit Keek-indhold måske vises på søgemaskiner som Google, bedes du kontakte Google for at anmode om, at dit cachelagrede indhold fjernes for altid.