Sådan inviteres personen du kan lide om fem minutter til at forlade

Det kan være skræmmende at invitere en person, du kan lide at gå på en dato. Du kan være bekymret for at blive afvist, eller at selv personen vil grine i dit ansigt. Pointen er, hvis du ikke prøver, vil du aldrig vide. I livet vil der altid være tidspunkter, hvor du bliver nødt til at tage risikoen for at se, hvad du får, så at invitere den person, du kan lide om fem minutter, er en fantastisk måde at gøre adrenalinhastigheden på og aktivere din tillid til håbet om et positivt svar.

trin

Metode 1
Øve hvad du vil spørge

Billedbetegnelse Spørg din knuse ud i fem minutter Trin 1
1
Prøv først. Tag et spejl, kig ind i dine øjne og sig noget lidenskabeligt. Tal som om du talte til den person, du kan lide.

Metode 2
Færdig

Billedbetegnelse Spørg din knuse ud i fem minutter Trin 2
1
Brug cool tøj. Dette er ikke kun for at imponere den person, du er interesseret i - det handler også om at give dig selvtillid til at stå fast, fordi du ved, du vil have et godt indtryk. Tilbring dit tøj, vælg det tøj du kan lide bedst og klædt godt sammen med dem.

Metode 3
Inviterer den person, du kan lide

Video: Star Trek: TNG 30th Anniversary Reunion Full Panel - Front Row - August 4, 2017

Video: EL KARMA (Completo) Suzanne Powell 21-01-2011 (Karma 2: https://youtu.be/imLT97AYCmw)

Billedbetegnelse Spørg dit knus i fem minutter Trin 3
1
Vent i et øjeblik. Det er en god idé at møde den person, du kan lide, når hun er alene eller med få mennesker. At invitere nogen til at gå ud foran en gruppe mennesker lægger ikke kun påtryk på dig, men også pinliggør personen og vil sandsynligvis reagere på en måde, der er modsat det, du ønsker. Du vil ikke tvinge personen til at sige ja, når hun kan have spørgsmål eller få personen til at sige ikke bare fordi det ser cool ud foran folk.
  • Billedbetegnelse Spørg dit knus i fem minutter Trin 4
    2


    Start en samtale. Gå til personen og sig noget sødt og sjovt. For eksempel: "Hej, jeg har ikke set dig i et stykke tid, jeg lagde næsten dit billede på de manglende plakater." Lad personen svare.
  • Billedbetegnelse Spørg dit knus på fem minutter Trin 5
    3
    Kom til det punkt. Kig ind i personens øjne og sig disse ord præcist: "Jeg spekulerede på, om du er med nogen, fordi jeg altid er fri og jeg vil gerne have dig som min kæreste."
  • Billedets titel Spørg dit knus på fem minutter, trin 6
    4

    Video: Claves para entender la vida y volver a tu esencia - Suzanne Powell en Albacete 29-10-2016

    Afhængigt af personen kan du være lidt mere vag, især hvis der er andre mennesker rundt. Der er ingen mening i offentligt pinligt, både hvis personen siger nej.
  • Billedets titel Spørg dit knus i fem minutter Trin 7
    5
    Hvis den person du kan lide siger ja, vær glad. Sig, du er virkelig tilfreds og spørg, om det er en god tid at fastsætte en dato.
  • Billedbetegnelse Spørg din knuse ud i fem minutter Trin 8
    6
    Hvis personen siger, at de ikke har nogen interesse, tak dem for at have overvejet invitationen. Undgå tantrums, sparker eller græder. Se stærk, vær stærk og få det til at virke som om du er okay med svaret. Indvendigt kan du være færdig af personen, men vis den gode side. Når alt kommer til alt kan personen vurdere din reaktion, og det kan tage lidt tid at tænke på din invitation. Hvis du viser at du har mod og er opmærksom på dit eget værd, kan det være nok at få dig til at ændre sig senere.
  • tips

    • Flirting lidt gør ikke ondt.
    • Hold tingene på det afslappede niveau, når du inviterer personen.

    advarsler

    • Du må ikke handle fast eller tæt på den person du er interesseret i. Du kan være nervøs, men det er ingen undskyldning for at være arrogant.
    • Blød ikke hvis personen siger ja eller nej. Hold koldt, tak og sig noget koldt som "Måske en anden dag, du er en god person" eller bare en simpel "Tak for at overveje mig" og gå som denne.
    • Må ikke lave bizarre vittigheder.
    • Overdrive det ikke, når du påklæder, laver sminke osv. Og prøv ikke at være nogen, du er ikke bare for at imponere personen.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com