Sådan erobrer du kvinder på Facebook

Hvorfor gå til barer eller sociale sammenkomster for at vinde over kvinder, når det er muligt at gøre dette uden at gå hjem? Facebook er en erobrende zone, og pigerne venter bare på dig! Følg disse trin!

trin

Billede med titlen Hent kvinder på Facebook Trin 1
1
Tilføj den pige, du er interesseret i, hvis du ikke har endnu (Hvordan kan du tale med en person, der ikke er på din venneliste?).
  • Billede med titlen Pick up Women on Facebook Step 2
    2

Video: LÆKKER PIGE OG AUTISTEN LAVER VILD DONATIONS KRIG (7500+ KRONER)

Sørg for, at dine profiloplysninger er korte og grundlæggende, men siger for meget på samme tid. Pass et venligt, sundt og sikkert billede. For eksempel:
    • "Mit navn er ..."
    • "Vil du vide mere? Lad os mødes!"
    • Hvis det er muligt, spørg andre kvinder om at skrive på dit vægmaleri, da dette viser konkurrence.
    • Vælg billeder, der fremhæver dine bedste funktioner.
  • Billede med titlen Pick up Women on Facebook Trin 3
    3
    Vis dine interesser:
    • Hvis pigen har accepteret venskabsforespørgslen, se hendes interesser i hendes profil, som musikere, hobbyer og andre ting, som du måske har til fælles.
    • Husk disse ting for at generere gode samtaler.
  • Video: Far Cry 4 - EN SMULE SYG KVINDE

Billede med titlen Hent kvinder på Facebook Trin 4
    4
    Lær hvordan du nærmer dig det:
    • tilfælde du har nok tillid til at skrive noget på hendes vægmaleri, gå videre!
    • "Hej, jeg tilføjede dig, fordi du kiggede kendt, men jeg tror ikke, vi nogensinde har talt. Du lader til en interessant person, og vi har meget til fælles." Dette er et godt eksempel på en muralpublikation.
    • Spil et spil kaldet "Jeg vil fortælle sandheden." Lav et indlæg med den sætning og skriv en kommentar, der fortæller din mening om folk, der nyder din status.
    • Hvis hun skærer statusen, siger "Sandheden er du ser interessant og venlig ud, men jeg kender hende meget godt, vil du ændre det?"
    • Hvis hun accepterer, spørg efter hendes nummer.

• Billede med titlen Pick up Women on Facebook Trin 5
    5
    Tal med hende:
    • Bare snak. Selvom du ikke har sit telefonnummer, kan du stadig sende beskeder via Facebook.
    • For Guds skyld, må du ikke kaste det.
    • Har afslappede samtaler og spørg hende, hvordan hun er eller hvilken slags musik hun kan lide.
    • Gør dit bedste for at få hende involveret i samtalen, så du forstår alt, hvad hun siger. Hvis hun snakker tilbage, er det derfor, hun er interesseret. Det er alt hvad der betyder noget.
    • Hvis du har sendt en besked til hende, skal du sige, at du skal gå ud for at gøre noget og tale med hende senere. Bed hende om at ringe til dig for at tale senere, og hun sandsynligvis du vil sige ja, medmindre du har gjort noget galt i de foregående trin.
  • Billede med titlen Hent kvinder på Facebook Trin 6
    6
    Luk aftalen.
    • Tal med hende i et par dage.
    • Prøv at lave en aftale. Se om hun vil gå i biografen eller til et kunstnerprogram, som de begge nyder.
    • Prøv at mødes personligt, det er det vigtigste.
  • Billede med titlen Hent kvinder på Facebook Trin 7
    7
    Gå til mødet.
    • Bliv rolig.
    • Bliv fortrolig.
    • Hold dialogen konstant.
  • tips

• Tillid er meget vigtig, på internettet og personligt.
    • Få mange mennesker til at sende på din væg. Det viser at du er en venlig og ikke ensom person.
    • Være sjov
    • Tal med så mange piger som muligt.
    • Tag billeder af dig selv og gør spændende ting.
    • Vær dig selv.
    • Husk at bare sætte gode billeder af dig selv på internettet.

advarsler

Video: Lærke - Vi skal ikke være kærester

• Ring ikke eller send for mange e-mails til hende.
    • Søg ikke efter hende. Hvis hun siger nej, svaret er nej.
      • Løg ikke. Hvis du bedrager hende og ender med at danse hende, kan hun finde ud af løgnene. Situationen vil være pinlig.
    • Må ikke poke det, det viser fortvivlelse.
    • Lad ikke fotos tage medicin eller drikkevarer.
    • Vær ikke vulgær.
    • Send ikke billeder, hvor du er nervøs, hvem vil gerne snakke med nogen, der ligner skør?

Video: MarckozHD Reagerer På: FLERE MILLIONER SMADRET! - Expensive Fails (GRINEFLIP!)

Nødvendige materialer

• tillid
    • Facebook profil
    • venner
    • Et kamera (til billeder)
    • Om mig
    • Mobiltelefon med en god plan
    Del på sociale netværk:

Relaterede
    © 2024 HodTari.com