Sådan opretter du en elektronisk Baba med video ved hjælp af Skype

Har dit barn græd mens du var på den anden side af huset og ikke kunne høre ham? Nå, denne artikel vil vise dig, hvordan du opretter en elektronisk baba på Skype.

trin

Billedbetegnelse Lav en Visual Baby Monitor med Skype Trin 1
1
Placer et webcam, så det registrerer barnet i lyd og video.
  • Billedbetegnelse Lav en visuel baby monitor med Skype Trin 2

    Video: Words at War: Eighty-Three Days: The Survival Of Seaman Izzi / Paris Underground / Shortcut to Tokyo

    2
    Download og installer Skype. Opret en konto specifikt til denne opgave.
  • Billedbetegnelse Lav en Visual Baby Monitor med Skype Trin 3
    3
    Tilpas dine indstillinger på Skype. Gå til Værktøjer -> Indstillinger (eller tryk på Ctrl +,).
    • Under "Generelle indstillinger" skal du markere afkrydsningsfeltet "Start skype hver gang du starter Windows" (eller et andet operativsystem, du har installeret).
    • Under afkrydsningsfeltet "Videoindstillinger" skal du markere afkrydsningsfeltet "Automatisk modtagelse af video og del skærm med ... kun personer i min kontaktliste".
    • Kontrollér under Privatliv at tillade opkald fra kun personer i din kontaktliste. Klik derefter på knappen "Vis avancerede muligheder".
    • Vælg "Personer kun fra Kontakter" for alle indstillinger.
    • Under opkald skal du vælge "Tillad kun personer fra min kontaktliste at ringe til mig", og klik derefter på "Vis avancerede valgmuligheder."
    • Vælg "Svar automatisk indgående opkald" og "Start min video automatisk, når jeg er på et opkald."
    • Husk at gemme alle disse ændringer.
  • Video: O Espelho//Dublado em Portugues



    Billedbetegnelse Lav en Visual Baby Monitor med Skype Trin 4
    4
    Tilføj din anden Skype-konto til kontaktlisten. Tilføj din babys konto til din kontaktliste.
  • Billedbetegnelse Lav en visuel babymonitor med Skype Trin 5
    5
    Sluk computerens lydstyrke. Dette forhindrer ham i at vække barnet, når han modtager et opkald fra dig.
  • Video: Our Miss Brooks: Accused of Professionalism / Spring Garden / Taxi Fare / Marriage by Proxy

    Billedbetegnelse Lav en visuel baby monitor med Skype Trin 6
    6
    Ring til babyens Skype-konto. Det svarer automatisk og starter videoen.
  • tips

    • Du kan også bruge en gammel smartphone, der kan køre Skype. Slut den til WiFi og hold den fastgjort til en væg.
    • Alternativt kan du undgå at bruge en computer og et webcam til din baby og bare få et trådløst IP-videokamera med lyd for omkring $ 300. Så skal du blot forbinde det med det medfølgende overvågningsprogram. Hvis du har et LAN og bruger en omdirigeringstjeneste (DYDNS, for eksempel), vil du kunne se / høre din baby fra hvor som helst du har en internetforbindelse. Omdirigering er gratis, konfigurationen er nem, og Skype kan bruges til det rigtige formål.
    • Hvis du ikke vil have en computer til enhver tid, eller hvis din baby ikke kan sove med sin støj, kan du også overveje at købe en videotelefon fra Skype-netbutikken.
    • Du kan også tilføje flere konti til din babys kontaktliste, hvis din ægtefælle ønsker at se på dit barns job, for eksempel.

    Video: Alternative Media vs. Mainstream: History, Jobs, Advertising - Radio-TV-Film, University of Texas

    advarsler

    • Undgå at forlade webcamet inden for babyens rækkevidde, da dette medfører risiko for kvælning.
    • Pas på kun at tillade folk på kontaktlisten at se din baby.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com